2025-07-12, 00:16
Medlem
systems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David_S
Ni som påstår att det är ovanligt ljuger.
Jag kan lova er att i vilket manligt kompisgäng som helst så sker det att någon visar bilder på kvinnor de träffat och knullat. Alltså bilder som kvinnorna skickat till den mannen.

Omoraliskt absolut, men inte osant!
Kolla även vilket tjejgäng som helst eller goda väninnor så kan jag lova att dessa diskuterat både er kuk och kanske även visat bild på den om den var "stor" eller speciell.

Ni lever i förnekelse!
Men håll er till tråden istället för att diskutera huruvida det är rätt eller fel.
Att dela info om sexpartner på det viset du beskriver är mig helt främmande. Skulle någon av mina manliga vänner göra slikt då skulle övriga se honom som närmast utvecklingsstörd.

Och trådfrågan då: nej. En gång kanske, men det var isåfall så länge sedan att jag är osäker.
Citera
2025-07-12, 00:24
Medlem
Jag knullade en kompis fru för nåt år sen när vi var på spa alla fyra. Hon inledde det och det slutade med att jag sprutade i henne och att han blev avsugen av min fruga.

Utöver det så har jag satt på lite fler brudsr genom åren som kompisar har dejtat eller varit KK med. Hade även en kompis som var soldat i Irak i början av 2000-talet och medan han var där så utforskde jag hans fru med min snabel. Jag gjorde dessutom henne på smällen men hon gjorde abort utan att han fick veta.
Citera
2025-07-12, 02:25
Medlem
hennevilljagknullas avatar
Jo det händer men bara om man är intresserad av dom.
Citera
2025-07-12, 02:31
Medlem
Citat:
Jag har flertalet vänner med riktigt snygga fruar/sambos/flickvänner.

Har man tur så får man ibland fått se bilder/filmer från deras sexuella äventyr.

Är det fler som brukar fantisera och onaneran till era bekantas partner, om så är fallet är du man eller kvinna?

Ja ofta sugen på min syrras unge hon är 26 år
Jag 57
Citera
2025-07-12, 06:46
Medlem
PederBergmans avatar
Citat:
Om du tittar när jag blev medlem så ser du att jag varit medlem många år. Jag är över 40 år och det är väldigt vanligt bland män i alla åldrar att visa bilder på kvinnor man knullar.

Kanske inte om det är deras fru, men även det är det många som gör.
Väldigt vanligt i dina fantasier ja.
Citera
2025-07-12, 06:51
Medlem
sfrges avatar
Det har väl alla gjort.
Citera
2025-07-12, 06:53
Medlem
TrueDevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PederBergman
Väldigt vanligt i dina fantasier ja.

Grattis du måste vara den mest pryda människan på flashback om du tycker detta är konstigt?
Om en polare har en riktigt snygg flickvän så är det inget konstigt att dra en runk och fantisera om henne!?
Citera
2025-07-12, 06:53
Medlem
TrueDevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Det har väl alla gjort.

100% men det är många som verkar väldigt fega att erkänna det här!
Citera
2025-07-12, 07:04
Medlem
Snusfris avatar
Citat:
Jag har flertalet vänner med riktigt snygga fruar/sambos/flickvänner.

Har man tur så får man ibland fått se bilder/filmer från deras sexuella äventyr.

Är det fler som brukar fantisera och onaneran till era bekantas partner, om så är fallet är du man eller kvinna?

När du sitter och runkar till dina vänners fruar hur känns det när ni ses nästa gång. Känner du dig skamsen, äcklig eller vad?
Citera
2025-07-12, 07:19
Medlem
Citat:
Om du tittar när jag blev medlem så ser du att jag varit medlem många år. Jag är över 40 år och det är väldigt vanligt bland män i alla åldrar att visa bilder på kvinnor man knullar.

Kanske inte om det är deras fru, men även det är det många som gör.

Nej, det tycker jag verkligen inte det är. Och jag är jämnårig med dig.

Vad umgås du med för folk egentligen?
Citera
2025-07-12, 08:16
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Brukar ni onanera och fantisera om era vänners partner.

Nej, det har aldrig hänt. Och angående det där med kort/filmer på polares kärringar så har det väl varit väldigt sparsamt med det, bara sett nån gång och det efter att det tagit slut.

Citat:
Ursprungligen postat av BaronAfTrosa
Nej men till deras barn.

Jo, det där är nog inte så ovanligt, bara det att folk inte vill erkänna det. Kommer t.ex. själv ihåg min polares plastdotter som var strålande vacker som ung, och en gång när jag var där när hon var 13 eller 14 så sprang hon omkring i bara bikini och svansade. Visste fan inte åt vilket håll man skulle titta.
Citera
2025-07-12, 10:04
Medlem
Nej, det har aldrig hänt. Brukar tvärtom ha problem med att förstå hur de kan vara attraherade av dem öht. Men det är säkert ömsesidigt.
Tack o lov har jag heller aldrig varit i närheten av att utsättas för bilder eller filmer på deras sexuella äventyr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in