2025-07-11, 12:36
Medlem
LagomLats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuppetMinnieMe
Jag och morsan var på ÖB på Öland.
Mamma tyckte det var en väldigt bekant dam där framför henne i kassan.
Hon påkallade hennes uppmärksamhet och sa "Gud vad du är lik Suzanne Reuter?
Hon la sina händer på mamma och svarade "det kan bero på att jag är Suzanne Reuter".

Ja ibland vill man bara dö.

För övrigt så har jag lånat en spade av "Kapten Zoom". Han var en granne till en som vi firade en fest på vintern hos. Hen bara sa att jag skulle gå och be att få låna av grannen. Såklart sa man ingenting när det var "Kapten Zoom" som öppnade. Bad inte ens om en autograf av en sån legend. Lite dumt. Ångrar man i efterhand.

Brorsan fick Kapten Zooms autograf på 54ans buss i Stockholm, slutet på 80 talet, han blev jätteglad att någon kände igen honom, "Galaxer i mina Braxer - Kapten Zoom" står det.

LL
Citera
2025-07-11, 12:50
Medlem
Själv har jag inte sett så många kändisar, men de som jag har sett har jag låtit vara. Den första som jag såg var ena halvan av komediduo. Jag kollade bara lite extra denne och andra gången denne kom förbi fick jag en "fist bump". Andra gången var en av Sveriges största (gangster)rappare. Antog denne inte ville ha någon som helst kontakt i och med denne hade en "livvakt" så lät denne vara (inte för att jag skulle göra något).
Citera
2025-07-11, 12:51
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Uggla har oerhört hög integritet, skiljer helt på privat och offentlig person

Han var uppenbarligen ett surkart. Gå inte ut på nattklubb om du vill vara ifred va fan.

Sen kan jag i och för sig ha viss förståelse för att kändisar tröttnar på alla fulla idioter (mig själv inräknad) som ska fram och snacka.
Citera
2025-07-11, 12:55
Medlem
tycker jag ser kändisar flera gånger i veckan. Men inget jag bryr mig om mer än att jag tänker "jaha där var hon/han".
Men jag gillar att läsa era storys
Citera
2025-07-11, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Jag har badat bastu naken med en av landets kändaste sångerskor…och då ”uppmärksammade” jag henne noggrant.
Kiki Danielsson?
Citera
2025-07-11, 13:10
Medlem
Dbloodss avatar
Två möten som varit väldigt speciella är när jag fick hälsa på Ozzy Osbourne och Tony Iommi i globen 1999.

När jag var ung så ägde en släkting en båtmack i sthlm skärgård. Hjälpte till där på somrarna då var det inte konstigt med kända ansikten. Från kungafamiljen till många från EM-truppen 94 Brolin, Dahlin, Kenneth Andersson mfl. Men det var ju aldrig så att man rusade fram först utan de var ju där som kunder så man fick hjälpa till med försäljning och tanka deras båtar.
Citera
2025-07-11, 14:56
Medlem
NorthSNKRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
En gång gick jag fram till Magnus Uggla och ville skåla på en nattklubb. Han blev förbannad och röt nåt om att han ville vara ifred.

Utmärkt beslut av herr Uggla att gå på nattklubb när han vill vara ifred.
Citera
2025-07-11, 15:10
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NorthSNKR
Utmärkt beslut av herr Uggla att gå på nattklubb när han vill vara ifred.

Det var så jag tänkte också. Går man ut på lokal får man fan räkna med att stöta ihop med folk. Men vem vet - han kanske var nydumpad eller nåt.
Citera
2025-07-11, 15:14
Medlem
silverrings avatar
Jobbar med kultur och fann Johan Rabeus på en av toaletterna i omklädningsrummet med öppen dörr. Totalt obrydd. Kändisar är folk som alla andra, tyvärr
Citera
2025-07-11, 15:24
Medlem
Vad menas med denna tråd.?..Om du bor i Sthlms innerstad så möter du minst en sk kändis per dag. Skulle man gå fram och bedja för han eller hennes fötter varje gång skulle det bli patetiskt. Både för en själv och för offret.
Citera
2025-07-11, 16:56
Medlem
Bodde på Öland för många år sen. Där är det ganska vanligt att man får se kändisar på sommaren.
Robert Gustafsson såg man ganska ofta men även Skarsgårds såg man med jämna mellanrum. De äger det stora huset i Stora Rör. Så när de var där såg man dem.
Bill och Alexander hälsade jag några gånger men det var innan de blev stora. Trevliga men lite avvaktande.
Man måste respektera deras privatliv!
Citera
2025-07-11, 18:20
Medlem
Kennethkvartings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Vad menas med denna tråd.?..Om du bor i Sthlms innerstad så möter du minst en sk kändis per dag. Skulle man gå fram och bedja för han eller hennes fötter varje gång skulle det bli patetiskt. Både för en själv och för offret.

Där har du svaret. Eller åtminstone ETT vederhäftigt svar på trådens ämne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in