2025-07-14, 07:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av belloq
Det var en helt omöjlig tolkning att jag skulle ha Mein Kampf hemma, men du lyckades men det ändå.
Det var du som började skriva om Mein Kampf. Är du i rätt tråd?
Citera
2025-07-14, 07:22
Medlem
ErlingBrautHaalands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denbiff
Jag såg insatspolisen på Fritzhemsgatan 61.
Vet någon vad som händer?
Vad slags skott var det? Vådaskott? Skott mot person eller fordon? Skott i luften?
Citera
2025-07-14, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mannensomvetallt
Finns en synnerligen kriminell ung irakier på adressen...

Är Tim samboende med denne synnerligen kriminella unga irakier?
Citera
2025-07-14, 18:22
Medlem
Skumt att polis/åklagare inte kommunicerat att nästan allt är nedlagt...

Hur gör dom med psykkollen?
Citera
2025-07-14, 21:22
Medlem
senhackarens avatar
Vildsint och farlig nazist. Lås in skiten och smält ner nyckeln.]
Citera
2025-07-14, 23:44
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ickedickedoa
Vilka fan är vi?

Staten ska ge fullständigt fan i folks åsikter!
Om det stämmer att han skulle bli av med licenser p.g.a. ev. samröre med NMR så tycker jag det är ett fullständigt jävla rättshaveri! Även om han skulle vara president för NMR och har legala jaktvapen ska staten inte lägga näsan i blöt.

Var i helvete är insatsstyrkan när det kommer till illegala vapen?
Var är insatsstyrkan när det kommer till folk som rest till mellanöstern för att kriga, våldta och mörda för sin religion?
Just det såna problem ska ju lösas med fler fritidsgårdar...
De killarna har ju inte tagit jägarexamen heller så då är de ju inget hot mot samhället...

Denna kille hade nog sagt att han skulle göra precis det han gjorde mot polisen om de skulle försöka ta vapnen ifrån honom. Han sköt nog inte för att döda utan för att stå för sitt ord.

Jag gillar inte NMR för övrigt men jag hatar att staten ska inskränka på människors frihet!
Personer med samröre i terrorklassade organisationer ska naturligtvis inte tillåtas ha vapen. Det måste vara bland det sjukaste jag hört.
Bara för att det är din favoritorganisation lär du väl inte förstå så bra, men jag gissar att du inte vill att Hamas i Sverige ska få ha vapen.
Citera
2025-07-15, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Personer med samröre i terrorklassade organisationer ska naturligtvis inte tillåtas ha vapen. Det måste vara bland det sjukaste jag hört.
Bara för att det är din favoritorganisation lär du väl inte förstå så bra, men jag gissar att du inte vill att Hamas i Sverige ska få ha vapen.
Så om USA terrorklassar Pingströrelsen så ska dess medlemmar inte få äga vapen i Sverige?
Citera
2025-07-15, 07:17
Medlem
Actionables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av incontinentia
Så om USA terrorklassar Pingströrelsen så ska dess medlemmar inte få äga vapen i Sverige?
Tycker du NMR och pingströrelsen är jämförbara?
Citera
2025-07-15, 07:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av senhackaren
Vildsint och farlig nazist. Lås in skiten och smält ner nyckeln.]
Håller med, sån skit ska låsas in.
Citera
2025-07-15, 07:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Actionable
På sätt och vis har idioten rätt, genom att pingstkyrkan också är väldigt rasistiska.
Citera
2025-07-15, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Actionable
Det är irrelevant. Poängen är att vad sioniststyrda USA klassar olika saker för inte bör påverka nåt i Sverige. Fast å andra sidan har även Sverige gott om sionister bland makthavarna..
Citera
2025-07-15, 09:00
Medlem
Det är enligt Högsta förvaltingsdomstolen
helt ok för män och kvinnor inom Nordiska motståndsrörelsen att äga jakt och prickskyttevapen

Citat:
Kan du förklara rättens motivering till den friande domen i Högsta förvaltningsdomstolen?

De skrev kort och gott att alla har rätt att utan ingripande eller repressalier uttrycka åsikter, delta i demonstrationer och vara medlemmar i organisationer och att ett vapentillstånd inte kan återkallas enbart på grund av en persons åsikter eller medlemskap i en politisk organisation eller deltagande i möten och manifestationer anordnade av organisationen. Vidare konstaterade de att Polismyndigheten inte hade framfört några argument eller bevis för att jag som individ skulle vara olämplig att inneha vapen.

https://xn--motstndsrrelsen-llb70a.se/2021/07/13/vapen-och-vapeninnehav-intervju-med-tobias-lindberg/

Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe

Att sprida information om folkutbyte och judisk makt är inte terrorism, att polisen har gått in i hans lägenhet har således inget med Organisationen i sig att göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in