Citat:
Ursprungligen postat av
epaKungen
Foliehatt. Hahhaa. Den sista som fortfarande hoppas det ska gå bevisa något. Lol
Det är du som säger hoppas, det jag säger vi ställer oss fortfarande frågande till vad den dramatiskt ökade aktiviteten med rysslar kring donalds torn handlade om.
Och när man undrar så vet man inte, men en sak vet vi och det är att de ville donalds något och vad vill främmande makt med en kandidat.
För det låter inge vidare alls faktiskt, så därför undrar vi alla vad dom gjorde där.
Och utreda såna här saker är aldrig statskupp, utan är direkt nödvändigt att gräva i och när man ser en främmande makt öka sin närvaro på detta sätt.
Så varför inbilar du dig en statskupp för och när man bara gör en utredning?
För i mina öron låter det som du redan vet att donalds är skyldig och med tanke du har den utgångspunkten att donalds skulle avskedas.
För bli avskedad och oskyldig skulle ju ändå aldrig skett, för fascism håller de inte på med i D än eller ens nära, utan bara i R ser man detta.
Det jag ställer mig frågande vad du ens inbilla dig säga och när det var du som lade orden i mun på mig.
Men för klarhet en gång till
Och det är att vi än idag undrar vad denna ökade aktivitet med ryssar var om.
Och utreda denna aktivitet är inte statskupp eller ens nära, så man undrar varför det skräpet skrivs i TS.
Och även så var flera saker i Steeldossiern korrekt också på detta, för det försöker donalds fgansen inbilla alla att det inte var så.
Och i jämförelsen ser man ju hur utredningar går till och med Joe, och som var ett enda lång nothingburger och pga att det var en rysk operation de gick på i R och vägrade släppa ens när de visste det var en rysk operation.
Och svaret är fullständigt glasklart, men ändå måste jag påpeka det igen, Demokrater försökte inte göra någon statskupp alls, och svårt mediokra projiceringar går ingen ens på.