• 5
  • 6
2025-09-28, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Ja, så är det ju. Men precis som med mannens polygama impulser, så är det impulser som man till viss del måste kväsa eller hantera inom ramen för en civilisation. Jag tror att alla kvinnor blir smickrade om de blir uppvaktade av många, men att ett stort gäng karlar efter sig och leka med dem är bara asocialt.

Det värsta för mannen i det här, är att kvinnan tycker att av de där 40, så borde man nummer 12,19 och 36 begripa att de är creeps och sluta stalka henne. Men när man nummer 3, 11 och 20 "råkar" gå passera hennes arbetsplats lite för ofta, så är det bara gulligt. Kvinnor märker i allmänhet inte ens själva att de beter sig på det sättet.

Jag hör många här säga "Jag jagar aldrig en kvinna", och den vara klokt på ett sätt. Om man vill vara ensam resten av livet.
Men vill man verkligen ge sig in i matchen, så MÅSTE man visa sig sårbar. Man måste blotta strupen. Inte böna och be, men visa att man menar allvar. Ingen kvinna har någonsin fallit för "Jag finns här om du vill något".

Att jaga någon trots att personen inte visar något intresse ger våldtäktsmansvibbar. Jag jagar aldrig en kvinna. Däremot tar jag initiativ, försöker retas med gliten i ögat, testar mig fram & om det besvaras så fortsätter jag. Besvaras det inte så går jag vidare. Men att fortsätta & gå så långt som att jaga fastän det inte besvaras visar brist på integritet & självrespekt.
Citera
2025-09-28, 13:31
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDahmer
Att jaga någon trots att personen inte visar något intresse ger våldtäktsmansvibbar. Jag jagar aldrig en kvinna. Däremot tar jag initiativ, försöker retas med gliten i ögat, testar mig fram & om det besvaras så fortsätter jag.

De signalerna kan vara väldigt subtila. Fråga en kvinna om det här. En del kvinnor tycker att det är uppenbart att de visar intresse om de skrattar åt någons skämt, eller svarar på någons meddelanden på messenger. En del tycker det inte. Det är upp till dig som man att undersöka saken, och det kan ibland innebära att visa att man är angelägen.

Kvinnor är uppväxta med teve-serier och romcoms. Fråga runt lite bland par du känner. Hur ofta har det inte börjat med att tjejen visat ointresse, och snubben ändå fortsatt uppvakta?
Citera
2025-09-28, 13:42
Medlem
erikp121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
De signalerna kan vara väldigt subtila. Fråga en kvinna om det här. En del kvinnor tycker att det är uppenbart att de visar intresse om de skrattar åt någons skämt, eller svarar på någons meddelanden på messenger. En del tycker det inte. Det är upp till dig som man att undersöka saken, och det kan ibland innebära att visa att man är angelägen.

Kvinnor är uppväxta med teve-serier och romcoms. Fråga runt lite bland par du känner. Hur ofta har det inte börjat med att tjejen visat ointresse, och snubben ändå fortsatt uppvakta?
Det enda man ska undersöka är brudarnas inre, hehe, slita ut dem ordentligt som en riktig lad. Men så är jag ju inte pojkvänsmaterial heller utan en knäppis.

Ointresse besvaras med ett leende bara. Smile and heil, typ.

Är man ute efter partnerskap, på normiemanèr, så får man väl hitta någon likartad någonstans därute? Förstår om ointresse kan vara problem då, men bara tuta och köra?

Riktiga grabbar, haha. Lallare och palla, bre.

PAX ROMANA
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in