2025-07-09, 10:26
Medlem
Någon som vet om var man kan få laserbehandling intim för man?
Citera
2025-07-09, 11:01
Medlem
triptykens avatar
Det finns ju olika ställen som gör hårbarttagning med laser, som denna https://www.svenskahudkliniker.se/be...k-bikinilinje/

MEN jag gissar på att du, som jag, tänker att dom nog är vana med att kvinnor kommer in och får sig piffade - och om du, John, rullar upp på britsen och vecklar ut den så kan det bli en rätt jobbig stämning.

Tycker att du ska tänka på att det du vill inte är det minsta problematiskt eller fel, och helt sonika ringa till ett ställe som utför sånt här. Var ärlig och förklara om du känner dig generad och alla frågor du kan ha.
Igen, du vill göra nåt som andra gör, som inte är det minsta fel eller dåligt.
Citera
2025-07-09, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johnkarlsson39
Någon som vet om var man kan få laserbehandling intim för man?

Vad är det för något? Av vilken anledning vill man få laser skjuten på kuken eller om det är mot rövhålet? Är det något populärt i gay kretsar? Ber om ursäkt för mina naiva frågor.
Citera
2025-07-09, 13:25
Medlem
Behandlingstid 30 minuter 6-10 gånger.

Biverkningar: Övergående svullnad, rodnad, klåda, brännskada. Mörk hud.

Kostnad c:a 1500 kr/besök.

Är det värt detta?
Senast redigerad av Newton555 2025-07-09 kl. 13:32.
Citera
2025-07-09, 18:39
Medlem
HBTKuks avatar
Antar att du är en del av transrörelsen. Har inte transkollegor några tips?
Citera
2025-07-15, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PetterRetard
Vad är det för något? Av vilken anledning vill man få laser skjuten på kuken eller om det är mot rövhålet? Är det något populärt i gay kretsar? Ber om ursäkt för mina naiva frågor.
Ni är roliga ni☺️😘🫣🤔👏 hatar raka mig
Citera
2025-07-15, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
Det finns ju olika ställen som gör hårbarttagning med laser, som denna https://www.svenskahudkliniker.se/be...k-bikinilinje/

MEN jag gissar på att du, som jag, tänker att dom nog är vana med att kvinnor kommer in och får sig piffade - och om du, John, rullar upp på britsen och vecklar ut den så kan det bli en rätt jobbig stämning.

Tycker att du ska tänka på att det du vill inte är det minsta problematiskt eller fel, och helt sonika ringa till ett ställe som utför sånt här. Var ärlig och förklara om du känner dig generad och alla frågor du kan ha.
Igen, du vill göra nåt som andra gör, som inte är det minsta fel eller dåligt.

Letat men har svårt hitta. Sist i Polen och behöver 2 behandlingar till för helt hårlös
Citera
2025-07-15, 15:48
Bannlyst
Det är väl bara att boka in en brasse. Kvinnor blir inte upphetsade av att se en penis
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in