Maviels avatar

Moderatormeddelande

Postat av Maviel 2025-07-09, 14:11
Moderator
Så då räcker det med trams! Håll er till topic.

/Moderator
2025-07-09, 14:14
Medlem
HaveFuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snusfri
”Erik” var säkert en dominant muslim och saknade respekt på en vit kvinna som Lina. Han skötte allt utan slampans insyn.
Har du dig det eller har du belägg?
Citera
2025-07-09, 14:25
Haha såklart var hon fullt medveten. Inte det minsta synd om henne.

Hon ville dejta bad boy och nu får hon ta konsekvenserna.
Citera
2025-07-09, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snusfri
Självklart har en kvinna ett väldigt stort ansvar med vem hon skaffar barn med. En gangsterneger kanske inte är det optimala fadersmaterialet. Stå ditt kast hora!
"Erik" - ett traditionellt namn från Somalia?
Citera
Citat:
Ursprungligen postat av HaveFun
Känns som det skulle vara rimligt att Erik kunde mörka helt mot sin partner men samtidigt måste båda ha någorlunda koll på deras gemensamma ekonomi. Så det är samtidigt orimligt att hon visste.

Han måste även ha koll på posten som dumpas in i hennes namn.
Citera
Ni som spyr ur er galla mot henne har väldigt liten verklighetsförankring.

Det går utmärkt att leva det dubbelliv han tycks ha gjort.

Mitt ex har gjort liknande och jag hade inte en aning och fortfarande har jag nog inte förstått vidden .

Han är pur-skandinavisk, blond och blåögd och den perfekta ingenjören som alla är förtjusta i. Utan gängkopplingar och utan dommar.

Jag har anmält folkbokföringsbrott, skattebrott och bedrägerier, varslat tullen m.m. när jag väl kom loss Men ingen tycks bry sig för det är lättare att gå på mig som offer...

Jag har också stått i tvist med Nordea, de verkar ha som princip att dra allt till tingsrätten. De skulle utan problem kunna gå på honom, men väljer att inte göra det.

"Erik" och hans gelikar lämnar sån misär efter sig... Men som vanligt måste kvinnan bära allt av konsekvenserna.
Citera
2025-07-09, 15:03
Citat:
Ursprungligen postat av HaveFun
Känns som det skulle vara rimligt att Erik kunde mörka helt mot sin partner men samtidigt måste båda ha någorlunda koll på deras gemensamma ekonomi. Så det är samtidigt orimligt att hon visste.

Det är absolut inte orimligt och du har inga bevis för att de faktiskt hade gemensam ekonomi.
Citera
2025-07-09, 15:17
Medlem
over9ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
"Erik" - ett traditionellt namn från Somalia?
Du ser ju på bilden att det är en NEGER
Citera
2025-07-09, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Busgris
Nja, fullt så omedveten var hon nog inte som man kan få intrycket av i TS.
Som bankkund har du skyldigheten att ta del av den information som banken skickar.

Låter inte sannolikt att hon var omedveten, även om mannen förhindrat henne att ha BankID och tillgång till bankkontot. Mer sannolikt är att hon inte förstod, eller ville förstå, omfattningen av skulderna.

Banken måste agera kraftfullt, allt annat skulle ge fel signaler på flera plan.

Bästa utvägen är att ta hjälp av en duktig ekonomisk rådgivare som företräder henne, förhandlar med banken och använder juridiska verktyg för att få ner och/eller bort skulderna.
Citera
2025-07-09, 15:53
Moderator
Parongatans avatar
En mer diskuterande tråd än ett fokus på ett aktuellt brott. Passar därför bättre här.
Tråd flyttad från ABoK till BoB.

/Moderator
Citera
2025-07-09, 16:09
Medlem
Laszlo Kovacss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snigelslum
https://www.expressen.se/nyheter/kri...ett-skadespel/
Av alla bilder hon hade av sin bortgångna make så var detta alltså denna där han såg minst kriminell ut?
Citera
2025-07-09, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Streckkod
Inte en chans att man är gift med nån i 18 år utan att veta om
skulderna, bad boy-komplexen, babberiet eller hur karln är funtad.

Klockren snyfthistoria i aftonh0ran. Samma skit som vanligt.

Play stupid games. Win stupid prizes.
Haha fick mig att tänka när jag lyssnade på nån podd om porrkungen Bert milton och flickvännen efter flera månader inte visste varför han var så känd, sa hon iaf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in