2025-07-09, 10:27
Medlem
Suecotes avatar
De som tror att de vet något fast de inget vet

De som inte läst TS men har skriv-tourettes

Sossetroll
2025-07-09, 10:27
Medlem
HaveFuns avatar
Folk som skriver offtopic inom ramen för topic, för att spåra ur sakfrågan och skapa diskussion om något helt annat. Oftast är det invandringen eller mångfalden som det leds in mot.
2025-07-09, 10:29
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Amen! För att inte nämna konspiratoriskt folk som skapar klagomålstrådar om varenda mod för minsta lilla.

Och folk som klagar på klagomålstrådar, det klientelet måste ha diverse syntax error i systemet.
2025-07-09, 10:46
Moderator
Pontiac-Garages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Min lista:

- Användare som berättar vad chat GPT säger om olika saker.
- Användare som vill stoppa världen för att någon skrivit "hen"
- Användare som skriver "sandneger"
- Tindra, 19 år, som tar så in i helevete mycket plats, och som inte slutar tjafsa ens när hon har fel. Hon har alltid en super-tjejig avatar, och är van att bli raggad på fort hon skriver något på internet.
- Användare som uppenbarligen jobbar på uppdrag åt politiska organisationer. De argumenterar egentligen inte, utan sitter bara och bläddrar i sina papper för att se hur man ska bemöta olika påståenden. De pratar aldrig med någon, utan bara mot någon.
- Användare som startar nya trådar om samma sak, så fort aktiviteten avtar i deras ursprungliga tråd.

Nu finns det ju dock ett regelverk som fångar upp det mesta av din lista, punkt 1 faller under 0.13 och det mesta annat på 0.03. Sista punkten på 0.04. Så bara skicka RP så raderas inläggen och om användaren inte hörsammar varningar så blir det ju avstängning.
2025-07-09, 10:46
Medlem
Mommysnewtitss avatar
Personer som hoppar in i en tråd i ABoK, och minsann vet vem/vilka det gäller men inte tänker outa personen/personerna pga oklar orsak.
Personer som i samma forum påstår sig sitta på bilder på den det handlar om, men tänker inte dela dessa pga oro att bli anmäld för förtal.

Håll käften eller dela med dig av det du vet!
2025-07-09, 10:57
Medlem
Gosifs avatar
Folk som skapar trådar från minsta lilla tanke i deras hjärnor.
2025-07-09, 11:04
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trevligt.konto
Tycker att det är värre med personer som gör metainlägg som ska diskutera tråden i sig. *hint*
All to each his own… däremot tror jag att sådana jag stör mig på skriver trådar varje dag. De du stör dig på händer någon enstaka gång om året och är också beroende av de jag stör mig på. Ta bort de jag stör mig på så försvinner dina också.
2025-07-09, 11:44
Avstängd
-Nigger-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Min lista:

- Användare som berättar vad chat GPT säger om olika saker.
- Användare som vill stoppa världen för att någon skrivit "hen"
- Användare som skriver "sandneger"
- Tindra, 19 år, som tar så in i helevete mycket plats, och som inte slutar tjafsa ens när hon har fel. Hon har alltid en super-tjejig avatar, och är van att bli raggad på fort hon skriver något på internet.
- Användare som uppenbarligen jobbar på uppdrag åt politiska organisationer. De argumenterar egentligen inte, utan sitter bara och bläddrar i sina papper för att se hur man ska bemöta olika påståenden. De pratar aldrig med någon, utan bara mot någon.
- Användare som startar nya trådar om samma sak, så fort aktiviteten avtar i deras ursprungliga tråd.
Jag skulle vilja filtrera bort dessa sverigehatande svennebananer som försvarar svartskallar hela tiden. Tuppruskaren är en sån exemplarisk användare.
2025-07-09, 12:20
Medlem
negerbarns avatar
Jag vill sortera bort folk som vill sortera bort folk.

Det jag gillar med flashback är att det är en av de mer ofiltrerade plattformarna som finns på det öppna internet.
2025-07-09, 12:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
- Användare som tror att ignore eller filtrering av användare skulle öka yttrandefriheten och/eller skapa ett bättre debattklimat i forumet.

Jag önskar att jag kunde filtrera bort en särskilt användare som hela tiden agerar moderator utan att vara det.
2025-07-09, 12:39
Medlem
jjujjus avatar
Folk som aldrig har jobbat. Vad har den personen att säga till om helt ärligt.. du räknas inte. Sorry

Oftast snedvriden bild av livet, människor och hur saker och ting fungerar. Sitt kvar i din blöja och vänta på vårdpersonalen och lämna diskussionen åt oss andra.
2025-07-09, 12:44
Medlem
Ko-vid-19s avatar
Folk som svarar "Fäbodjäntan" när det kommer till filmrelaterade trådar och frågor.

"Vilken är den bästa svenska filmen du sett?"
-Fäbodjäntan

"Vilken är den sjukaste filmen du sett?"
-Fäbodjäntan

"Vilken film har fått dig att gråta?"
-Fäbodjäntan

osv osv...

Ett fenomen man ser överallt. Likadant på Facebook och reddit.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in