• 1
  • 2
2025-07-08, 19:18
Medlem
PervoMans avatar
Om ni knullar med er partner så vet ni säkert vart hon vill ha sperman, men när ni knullar en ny brud:

Frågar ni vart hon vill ha satsen ?
Citera
2025-07-08, 19:26
Medlem
Brantforss avatar
Jag frågar om, inte var. Av svaret brukar framgå var man ska eller inte ska, eller om det inte är läge alls ännu.
Citera
2025-07-08, 19:43
Medlem
Busgriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PervoMan
Om ni knullar med er partner så vet ni säkert vart hon vill ha sperman, men när ni knullar en ny brud:

Klart man frågar hur hon vill ha det, det är hennes kropp.
Citera
2025-07-08, 19:46
Medlem
Jag brukade göra det upp till 30 års åldern men på senare år blir det att man bara tömmer den var kuken än må befinna sig när det beger sig. Så vitt jag kan minnas så har jag aldrig fått några klagomål.
Citera
2025-07-08, 19:50
Medlem
Citat:

Lustig grej med tjejer andra bryr sig inte andra är så jobbigt petnoga

När jag hade tjej ville hon ha en pearl necklace, gav den till henne men gnällde när jag skulle hämta handuk att jag inte skulle "lämna henne sådär"

Fick inte komma i hennes mun eller hand heller ibland, blev snabbt trött när hon runkade av eller sög en helt värdelöst då man tog initiativ och inte hon

Knullade en från Singapore så frågar jag vart hon vill ha den då jag är omtänksam människa, på magen och utanför fittan inga jävla gnäll och sen tog hon initiativet ville hon ha i munnen, ansiktet så var hon tvungen att ge en bj eller runk

Skillnad på tjejerna där ute
Citera
2025-07-08, 19:53
Medlem
Testoguy666s avatar
Broder brukar släppa min tank i henne, det är romantiskt.
Citera
2025-07-08, 19:54
Medlem
Testoguy666s avatar
Svårt att anpassa sig, när brandslangen antänder så sprutar det gosse..
Citera
2025-07-08, 19:59
Medlem
Onanikrems avatar
Nej, frågar inte, min nuvarande kvinna sedan ett antal år gillar inte att få det i munnen så jag låter bli. men frågade inget när det var nytt.
Hon gillar en del annat crazy shit som uppväger.
Citera
2025-07-08, 20:00
Medlem
Flugpappas avatar
Citat:

Tjejer brukar oftast berätta det själva.
Citera
2025-07-08, 20:17
Medlem
Nej, använder alltid kondom så då kan det ju kvitta! Knulla du utan skydd!
Citera
2025-07-08, 20:19
Medlem
David_Ss avatar
Oftast har man väl skrivit med varandra på sms och sex-chattat lite innan man träffas och då vet man, om jag träffar ett ONS så försöker jag läsa av situationen och oftast lägger satsen på "ofarligt" ställe som mage eller bröst.
Citera
2025-07-08, 20:38
Medlem
Det kan ju va lite nice att ha klargjort sånt innan point of no return, så jag brukar hinta lite innan upploppsklockan ringer så får dom bestämma sig under slutspurten.

Jag respekterar vilket beslut som helst, men man vill ju fan inte sjabbla mitt i avfyrningen. Det sabbar ju hela knullet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in