2025-07-08, 18:20
Som man frågar får man svar.
2025-07-08, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ProGBG
Det här pågår nästan varje gång man startar en tråd här på Flashback.

Inte nog med det, det är extremt mycket oseriösa svar som man får.

Ingen läser genom inlägget utan dom plockar vissa delar av inlägget som dom svarar på.

Trots att jag alltid skriver detaljerat så ingen ska misstolka men likt förbannat så får jag hela tiden rätta folk för att dom missförstår.

Trots att jag är väldigt intresserad av det jag lägger upp så tröttnar man snabbt.

Folk väljer att misstolka för att spela dumma och trigga. Det hoppas jag iaf, för annars är det nog så att folk är dumma i huvudet.
2025-07-08, 18:49
Medlem
Citat:

Ingen läser genom inlägget utan dom plockar vissa delar av inlägget som dom svarar på.

Trots att jag alltid skriver detaljerat så ingen ska misstolka men likt förbannat så får jag hela tiden rätta folk för att dom missförstår.

Trots att jag är väldigt intresserad av det jag lägger upp så tröttnar man snabbt.

Välkommen till Flashback typ 😁
2025-07-08, 18:49
Medlem
godboys avatar
Idiotfrekvensen går upp och ner över tid. Sen finns det allt för många som startar trådar som är på tok för ofullständiga. Ovanpå detta så finns det även de som bara svarar idiotsvar.

Gillar ändå Flashback, även om mitt skrivande går upp och ner. Ibland är man mer aktiv ibland knappt alls. Sen gillar jag ändå anonymiteten, visst ger det idioterna lite blås under fötterna, men samtidigt så vågar också många säga vad de verkligen tycker, vilket INTE är fallet på t ex Facebook.
2025-07-08, 18:58
Medlem
SoulOfSophias avatar
Citat:

Jag har inte varit aktiv på fb så länge men märkte rätt snabbt att väldigt många dummar sig och avviker hela tiden med flit från att föra faktiska och intressanta diskussioner. Det är gääääsp på dessa personer. Man är ju anonym här, då kan man väl diskutera vad man tycker istället för att skriva något tråkigt "stereotypiskt" som kringgår trådens ämne...
2025-07-08, 19:06
Medlem
SoulOfSophias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sails
Det är ett misslyckande att sätta sig in i någon annans skor och se världen som dom ser den

Tycker du så?
2025-07-08, 19:27
Medlem
jjujjus avatar
Citat:

Det stämmer. Tycker sådana användare skall få en varning.
2025-07-08, 19:31
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AH88
Helt med dig. Många hugger på mig direkt pga av mitt användarnamn. Tänkte inte ens på det när jag skapade det, skulle ju kunna vara mina initialer och födelseår. Men en del utgår ifrån att jag är skinnhuvud eller nåt och hugger på det istället för att diskutera sakfrågan. Rätt lärt att kolla min historik och se om jag deltagit i sådana trådar tycker man men...fullt av troll och rage-baiters. Trist men Flashback har tappat som fan.
Haha samma här, letar efter saker i ens 5 år gamla trådar för att försöka smutskasta en istället för att diskutera ämnet. Finns användare som varit med i flera av mina trådar, alltså en och samma användare - som håller på sådär. Tycker mest att det är sorgligt. Men återigen borde sånt där vara off topic och hanteras med en varning.

Man ska hålla sig till den tråden man skriver i och inte blanda in en massa annat, även om personen verkar intressant, dum, sjuk eller troll. Dom dödar trådarna. Får TS att tröttna och dra.
2025-07-08, 19:36
Medlem
Madagascars avatar
Flashback is like a box of chocolates - you never know what you are going to get :-)

Jodå, visst känner jag starkt igen vad TS menar. Men många svar är ändå överraskande, lärorika, smarta och respektfulla.
2025-07-08, 19:37
Medlem
Såja, ännu en tråd som har spårat ur. Tror på allvar att TS hade en tanke bakom inledningen men det här är tappat redan. Välkomna att attackera mitt nick eller komma med oneliners som känns relevanta i era tramadolstinna små huvuden. Jag lämnar tråden ändå så. Beklagar TS, din grundtes har blivit bekräftad.
(Tack jjjujju, du får mig att inte tappa hoppet helt.)
2025-07-08, 19:39
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Vill du enbart ha medhåll och applåder till dina inlägg eller vad är ditt önskemål?
Haha nu gjorde du ju det där efterblivna som TS skrev om.

Grattis 🥳

Missar hela poängen. Men du kanske är så på riktigt? Ja då beklagar jag. Somliga är faktiskt korkade på riktigt så att man tror att dom bara försöker jävlas och missförstå medvetet 🤷‍♀️

Ingen startar väl en tråd om man bara vill ha medhåll? Känns ganska onödigt. Den startas för att diskutera. Så hur kunde din slutsats bli såhär?
2025-07-08, 19:47
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AH88
Såja, ännu en tråd som har spårat ur. Tror på allvar att TS hade en tanke bakom inledningen men det här är tappat redan. Välkomna att attackera mitt nick eller komma med oneliners som känns relevanta i era tramadolstinna små huvuden. Jag lämnar tråden ändå så. Beklagar TS, din grundtes har blivit bekräftad.
(Tack jjjujju, du får mig att inte tappa hoppet helt.)
Folk mår inte bra, det är typ bara skräp kvar på Flashback. Folk drog till bättre forum för 6 år sedan. Nu härjar här mest troll, gamla tanter och utvecklingsstörda personer.

Jag är ledsen, men detta har pågått länge. Det startas ju knappt trådar numera. Ingen orkar diskutera med folk med IQ under 75. Det är dränerande. Har själv slängt in handduken många gånger i mina egna trådar för att någon efterhängsen idiot förstör tråden och diskussionsämnet genom att dra in ”borderline” när tråden handlar om något helt annat, istället för att ta en kik på sina egna problem. Oftast en och samma person som blir besatt och ska efter en tråd efter tråd, som om att dom livnär sig på ens existens.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in