• 4
  • 5
2025-07-08, 20:15
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Haha nu gjorde du ju det där efterblivna som TS skrev om.

Grattis 🥳

Missar hela poängen. Men du kanske är så på riktigt? Ja då beklagar jag. Somliga är faktiskt korkade på riktigt så att man tror att dom bara försöker jävlas och missförstå medvetet 🤷‍♀️

Ingen startar väl en tråd om man bara vill ha medhåll? Känns ganska onödigt. Den startas för att diskutera. Så hur kunde din slutsats bli såhär?

Vad gulligt att du på eget initiativ lunkade in i de efterblivnas bås som ett troget gammalt får.

Jag ställde en artig fråga till TS, det var ingen slutsats överhuvudtaget.

Du misstolkar alltså och TS besvarar enbart medhåll i denna tråd, hyckleriet fortgår med andra ord vare sig man vill eller inte.
Senast redigerad av billigost 2025-07-08 kl. 20:24.
2025-07-08, 20:20
Medlem
rullkragens avatar
Tjenis.

Jag som varit med i nästan 20 år här på FB,.kan väl säga att förr var det betydligt bättre stämning.
Då var det riktigt kul att vara ine och diskutera, och skapa trådar.

Men nu är det oftast någon som ständigt vill förstöra stämningen genom att var stöddig och säga massa dumma oförskämda saker.

En trevlig och intresant tråd blir liksom helt förstörd av en massa tjafs till ingen nytta.

Vissa delar av forumet som förut var kul och intresant, har blivit helt ointressant för att det hela tiden kommer någon och hoppar på med en massa skit.

Många som var med förut här på FzB har slutat att skriva, jus på grund av att mycket skall misstolkas.
2025-07-08, 20:25
Medlem
zombie-nations avatar
En del läser inte TS, kollar några meningar och svarar goddag yxskaft. Har nog hänt att jag gjort det med, men försöker att faktiskt läsa. Tycker det är jättekonstigt när någon svarar kort på något man inte sagt. Och de verkar inte ha sett massor av inlägget utan frågar igen om något man sagt. Vet inte riktigt varför man svarar om man inte har ork eller tid.
2025-07-08, 20:27
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Vad gulligt att du på eget initiativ lunkade in i de efterblivnas bås som ett troget gammalt får.

Jag ställde en artig fråga till TS, det var ingen slutsats överhuvudtaget.

Du misstolkar alltså och TS besvarar enbart medhåll i denna tråd, hyckleriet fortgår med andra ord vare sig man vill eller inte.
Ja det var verkligen en jätteartig fråga du ställde. Inte alls hånfullt

Nej du, save that face någon annanstans
2025-07-08, 20:31
Citat:
Ja det var verkligen en jätteartig fråga du ställde. Inte alls hånfullt

Nej du, save that face någon annanstans

Det var en artig och välmenande frågade helt enkelt, så det är ju lite tråkigt att du (medvetet) misstolkar den. 🙄
2025-07-08, 20:38
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Det var en artig och välmenande frågade helt enkelt, så det är ju lite tråkigt att du (medvetet) misstolkar den. 🙄
Då vet du inte hur man kommunicerar med människor på ett trevligt sätt.

Din fråga är att fördumma. Men om det är så du vill bli bemött så har vi ju ett vinnande koncept här redan. Och är du såhär irriterande i verkligheten så är du en person människor inte kommer vilja prata med, men det är självklart ditt problem och inte mitt.
2025-07-08, 20:49
Citat:
Då vet du inte hur man kommunicerar med människor på ett trevligt sätt.

Din fråga är att fördumma. Men om det är så du vill bli bemött så har vi ju ett vinnande koncept här redan. Och är du såhär irriterande i verkligheten så är du en person människor inte kommer vilja prata med, men det är självklart ditt problem och inte mitt.

Men ditt söta lilla nykläckta fjun, jag visste inte att du var så känslig.

Du får acceptera att folk debatterar på olika vis på ett forum, om du och TS inte klarar av det så är det nog bäst att ni kryper in i skalet igen.
2025-07-08, 21:01
Medlem
Pungpuckels avatar
Om någon skriver hel novell, så kanske man bara svarar på någon liten detalj som man reagerade på.
Det mesta jag svarar på är ju med humor, men alla har ju sin stil.
En del blir kränkta för precis allt, men det är väl deras grej.
Andra ska spela så himla intelligenta, i hopp om att någon bryr sig.
2025-07-08, 21:26
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProGBG
Det här pågår nästan varje gång man startar en tråd här på Flashback.

Jaha.
Citat:
Inte nog med det, det är extremt mycket oseriösa svar som man får.

Jaha.
Citat:
Ingen läser genom inlägget utan dom plockar vissa delar av inlägget som dom svarar på.

Händer mig kanske till 10%. 15% på en dålig vecka.
Citat:
Trots att jag alltid skriver detaljerat så ingen ska misstolka men likt förbannat så får jag hela tiden rätta folk för att dom missförstår.

Jobbigt, hördu. Tiden är dyrbar!
Citat:
Trots att jag är väldigt intresserad av det jag lägger upp så tröttnar man snabbt.

Trist.
2025-07-08, 21:55
Medlem
MrDonutss avatar
Forumet har blivit en propagandakanal.
Trist då potentialen för ett vettigt forum finns.

Men som onanikräm skrev, det är vad man gör det till.
2025-07-08, 23:24
Moderator
Maviels avatar
Lite oklart vad TS vill diskuterat här, denna låses.

/Moderator
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in