• 4
  • 5
2025-07-12, 21:48
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miffed
Nej, du ska så klart absolut INTE ha analsex om du inte vill.

Det givna svaret från användare med "tjej-avatar". Kvinnor är så sjukt förutsägbara.
Citera
2025-07-13, 06:56
Medlem
Miffeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Det givna svaret från användare med "tjej-avatar". Kvinnor är så sjukt förutsägbara.

Det givna svaret från alla empater och sunda människor, enligt mig. Men jag fattar att vi tycker olika.

Bara så jag förstår din ståndpunkt rätt. Du tycker att man ska göra sådant i sängkammaren som man själv finner motbjudande, enkom för att ens partner vill det? Innefattar det här även att gilla läget om din partner skulle vilja skita på din bröstkorg och smeta in hela dig med sin avföring?
Citera
2025-07-13, 07:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knull-Hatten
Du menar att kondomen gör så att man slipper bajs på snoppen? Eller underlättar det på något annat sätt?

Tryck in något annat när hon väntar på stocken, kanske en kloss eller liknande?
Citera
2025-07-13, 07:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregerMedeltid
I ett jämställt förhållande är det ju inte bara du som ska behöva lida av bajset. Tryck in dasen i munnen på henne, om hon klagar, så säg bara "Ja du, det är din skit". Tycker jag var bra sagt.

Skulle kunna funka bra faktiskt. Detta tips TS ska du ta till dig!!!
Citera
2025-07-13, 09:57
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miffed
Det givna svaret från alla empater och sunda människor, enligt mig. Men jag fattar att vi tycker olika.

Bara så jag förstår din ståndpunkt rätt. Du tycker att man ska göra sådant i sängkammaren som man själv finner motbjudande, enkom för att ens partner vill det? Innefattar det här även att gilla läget om din partner skulle vilja skita på din bröstkorg och smeta in hela dig med sin avföring?

"Empater"! LOL!

Du är tydligen så "empatisk" att du tillskrev mig en åsikt som jag inte har, och som jag aldrig har gett uttryck varken här eller någon annanstans. Jag bara påpekade att DIN åsikt var förutsägbar.
Bara för att jag hånar dig, så betyder det ju inte att jag tycker att du har fel.
Citera
2025-07-13, 17:29
Medlem
Incendios avatar
Du måste självklart inte försöka, suck. Hon måste däremot acceptera och respektera dina gränser.
Hon måste förstå att det är helt orimligt(och väldigt osexigt)av henne att hålla på och tjata på dig.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in