Citat:
Ursprungligen postat av
Prodelin
Fler har märkt detta hur homosexuella och lesbiska, transor ska hela tiden trotsa samhället med att visa för andra vilka dom är, det är tröttsamt, jag skiter vsd två vuxna sysslar med men när de börjar tvinga andra att uppmärksamma dom har det gått för långt.
Ett exempel är när en anställd börjat på mitt företag där man presenterar sig med bild och kort om sig själv på intranätet.
Kvinnor har en tendens att alltid skriva om.sin familj som det skulle vara intressant, dom flesta vill veta var och vad hon jobbat med och presterat.
Sen kommer då dessa lesbiska par, dom är lika sjuka som bögarna är och ska berätta om.sin familj, i detta fall så skriver kvinnan att hon bor på Kingsholmen och har två barn tillsammans med sin fru.
Jag var tvungen kolla om det var en kvinna på bilden, ser bra ut i övrigt, men eftersom hon skrev sin "fru" så är hon alltså hennes "man"
Det är verkligen sjukt och visar väl på hur snett Sverige utvecklats jämfört med andra länder, en man är en man och en fru är en kvinna, punkt slut!
Att man ska förvränga saker som dessa grupper gör är sjukt på alla sätt, hade hon varit smidig så hade hon skrivit sin "partner" istället för "fru"
Nej dessa skriver så medvetet för att provocera vi andra normala, jag tänker vidare vad synd det måste vara om hennes söner som växer upp utan sin far och blir feminiserade av två lesbianer.
För att samhället låter dessa avarter skryta om att de är flator, bögar, tramsar, icke binära och all annan skit. För det är så normalt. Det är inte normalt och dessa borde sättas i omskolningsläger.