Nej, jag ska inte skaffa taturering enbart för att imponera men varför inte slå två flugor i en smäll och ta något som tjejer generallt tycker är sexigt hos killar?
Men det kanske är svårt och säga att just den här passar på just den här kroppdelen hos killar. Sen är det väl mycket individuellt också. En likadan taturering kanske inte alls bli lika bra hos någon annan. Sen är det nog mycket kroppsformen också. Men vet ni hur snacket går hos tjejer och kan tipsa, vad dom generellt gillar så är jag öppen för det.
Problemet att jag tycker så mycket bilder är snyggt så jag kan tänka mig vad som helst.
Jag har i jättemånga år velat haft en tatuering men jag är rädd att jag inte ska gilla den och därför blir det ingenting.
Sen finns det också folk i min närhet som är anti.
Men jag har länge velat haft en stor på ryggen (Nu för tiden osäker )
En längst upp på armen. (Alltid varit säker)
Lite sugen på att ha på hela ena armen
Färg eller svartvitt osäkert
Hur vanligt är det att folk ångrar sig ?
Motiv, ska man försöka hitta unikt eller ska man ta något som alla andra ha(Osäker)
Tjejer älskar killar med dödskalletatueringar som visar hur tuffa de är. En stark symbolik för att desa killar är riktiga mördare som dödar för sin familj.
Annars är tatueringar i hela ansiktet ett attraktivt attribut!
En kille jag kände tatuerade kuken. King Kong stod det på kuken... Om det berodde på tatueringen eller på att han hade en schysst kuk att han fick många brudar ska jag låta vara osagt, men kan vara tattoo...
Nej, jag ska inte skaffa taturering enbart för att imponera men varför inte slå två flugor i en smäll och ta något som tjejer generallt tycker är sexigt hos killar?
Men det kanske är svårt och säga att just den här passar på just den här kroppdelen hos killar. Sen är det väl mycket individuellt också. En likadan taturering kanske inte alls bli lika bra hos någon annan. Sen är det nog mycket kroppsformen också. Men vet ni hur snacket går hos tjejer och kan tipsa, vad dom generellt gillar så är jag öppen för det.
Problemet att jag tycker så mycket bilder är snyggt så jag kan tänka mig vad som helst.
Jag har i jättemånga år velat haft en tatuering men jag är rädd att jag inte ska gilla den och därför blir det ingenting.
Sen finns det också folk i min närhet som är anti.
Men jag har länge velat haft en stor på ryggen (Nu för tiden osäker )
En längst upp på armen. (Alltid varit säker)
Lite sugen på att ha på hela ena armen
Färg eller svartvitt osäkert
Hur vanligt är det att folk ångrar sig ?
Motiv, ska man försöka hitta unikt eller ska man ta något som alla andra ha(Osäker)
Är det inte snyggare utan tatueringar idag, måste du har en så gör en liten som inte syns så mycket!
Tatueringar imponerar inte på tjejer öht. Varenda snubbe har tatueringar idag.
Enbart övertatuerade psykbrudar bryr sig om tatueringar på killar, och då ska han se ut som ett nedklottrat papper för att vara av intresse
Citat:
Ursprungligen postat av Trorjaefull
Helt enig.
Citat:
Ursprungligen postat av frange
I dagsläget skulle det väl snarare vara klart mer unikt och imponerande att inte ha någon tatuering överhuvudtaget?
Killar jag tänder på har inte en endaste tatuering eller piercingar eller nått sånt. För att inte nämna dessa stor knappar de tvingar in i örsnibbarna, usch fy usch!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!