2025-07-07, 00:21
Medlem
Har köpt på mig lite tjo som fasen inte ger någon effekt när jag tar det nasalt, de första timmarna snortade jag större och större linor och började misstänka att det var rent skit jag fått.
Men sen testade jag att bomba typ 0,5 OCH DÅ JÄVLAR small det. Har efter detta gjort några nya försök men snoken men icke. Verkar bara fungera som bomb. Vad sjutton kan det bero på?
Citera
2025-07-07, 01:58
Medlem
abahatis avatar
Kan det möjligtvis vara lisdexamfetamin? Elvance etc. Rätta mig gärna om jag är ute och cyklar
Citera
2025-07-07, 02:01
Avstängd
Molekyl3ns avatar
Rejält utbankat med dexro alt koffazon liknande preparat? Smak, färg, konsistens? (antar pulveriserat och torrt)
Citera
2025-07-07, 02:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abahati
Kan det möjligtvis vara lisdexamfetamin? Elvance etc. Rätta mig gärna om jag är ute och cyklar
Har funderat så själv, men känns märkligt att sälja den sorten på gatan för en struntsumma..
Citera
2025-07-07, 02:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molekyl3n
Rejält utbankat med dexro alt koffazon liknande preparat? Smak, färg, konsistens? (antar pulveriserat och torrt)
Luktar och smakar blomster ungefär som vanligt, är vitt och torrt skulle jag säga.
Citera
2025-07-07, 09:31
Medlem
abahatis avatar
Känns det som det skall i näsan? Bränner osv.. det är inte så att slämhinnorna i snoken är torra?
Citera
2025-07-07, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abahati
Känns det som det skall i näsan? Bränner osv.. det är inte så att slämhinnorna i snoken är torra?
Det känns precis som det alltid har gjort, har dock haft en lång paus från just affe och kört lite annat istället. Kanske bara är snoken som inte vill länge?
Citera
2025-07-07, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spiderman3
Det känns precis som det alltid har gjort, har dock haft en lång paus från just affe och kört lite annat istället. Kanske bara är snoken som inte vill länge?

Knappast snoken som sagt upp sig

Har du en våg? Isf mät upp 0.5 i en lina å snorta se om det händer nått Om inte så är det nått lurt å bör ej konsumeras.
Citera
2025-07-07, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qalowlow
Knappast snoken som sagt upp sig

Har du en våg? Isf mät upp 0.5 i en lina å snorta se om det händer nått Om inte så är det nått lurt å bör ej konsumeras.
Har nog fan en våg liggandes, ska pröva!
Tänkte annars ge mig på en acetontvätt
Citera
2025-07-07, 14:38
Avstängd
Molekyl3ns avatar
Citat:
Luktar och smakar blomster ungefär som vanligt, är vitt och torrt skulle jag säga.

Okej, testa att tvätta batchen
Citera
2025-07-08, 12:39
Medlem
Citat:
Har nog fan en våg liggandes, ska pröva!
Tänkte annars ge mig på en acetontvätt

Hur gick det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in