2025-07-06, 18:52
Medlem
Osguts avatar
Från Aftonbladet:

Citat:
En man har gripits misstänkt för mordförsök och misshandel sedan han slagit en person i huvudet med ett tillhygge natten till söndag, uppger polisen på sin sajt.

Det hela utspelades på en restaurang i Haninge, söder om Stockholm, då mannen först enligt polisen misshandlat en kvinna för att sedan ge sig på en person som försökte stoppa misshandeln.

Mannen greps senare under natten i sitt fordon. Personen som gick emellan fick ta emot flera slag med tillhygget och har förts till sjukhus med ambulans. Det är oklart hur illa skadad personen är.

Larmet om händelsen kom in klockan 01.14.

Någon som vet vilken krog det gäller eller kanske t.o.m. var på plats?
Citera
2025-07-07, 09:22
Medlem
Blaisens avatar
Undrar också. Ingen som vet något?
Citera
2025-07-07, 15:12
Medlem
Enligt det rykten jag har hört. Så är det Haninge Terassen (Lilla Brasserian) det hände på .... Ägaren ska enligt samma rykte ha varit inblandad.
Citera
2025-07-07, 18:49
Medlem
Osguts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jageStefan
Enligt det rykten jag har hört. Så är det Haninge Terassen (Lilla Brasserian) det hände på .... Ägaren ska enligt samma rykte ha varit inblandad.

Då misstänker jag att ägaren är den som försökte avbryta misshandeln och sedermera fick åka ambulans till sjukhuset?
Citera
2025-07-14, 07:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Osgut
Då misstänker jag att ägaren är den som försökte avbryta misshandeln och sedermera fick åka ambulans till sjukhuset?

Jag var som sagt inte där.. Så det är bara ett rykte.. Men det ska vara ägaren som var våldsverkaren.

Men tanke på den misstänkta mordbranden som skedde på just den restaurangen i helgen, så börjar man ju fundera...
Citera
2025-07-14, 13:23
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jageStefan
Jag var som sagt inte där.. Så det är bara ett rykte.. Men det ska vara ägaren som var våldsverkaren.

Men tanke på den misstänkta mordbranden som skedde på just den restaurangen i helgen, så börjar man ju fundera...

Har hört samma, att ägaren misshandlat en man med en fjäderbatong, mannen blev illa slagen och fick åka ambulans.
Citera
2025-07-14, 19:46
Medlem
Osguts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gold94
Har hört samma, att ägaren misshandlat en man med en fjäderbatong, mannen blev illa slagen och fick åka ambulans.

Det var som fan. Det låter som ett riktigt praktsvin till ägare, oavsett vad det är för typ av klientel han har att handskas med.
Citera
2025-07-18, 13:22
Medlem
Vad jag har hört har ägaren gett sig på en anställd (servitris) varpå en man gått i mellan och ägaren då hämtat sin batong och vevat på honom ordentligt. Det är bara hoppas att han åker på en långvolta och att hans sunkiga jävla pisshak bommar igen för gott!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in