Nu har jag sett första avsnittet och påbörjat andra.
De flesta deltagarna verkar initialt ha stora problem med kroppskontakt, alltså handslag, kramar osv.
Jag undrar lite över det juridiska i terapiformen, terapeuterna verkar ju vara beredda att ha sex med deltagarna, även om de inte har kommit så långt ännu i det jag har sett. Är inte det tekniskt sett prostitution? eller om vi vänder på det: Man skulle kunna hävda att prostituerade är sexterapeuter. Jag har läst om användaren MognaMeloners värv som sexsäljare och hon verkar vara stolt över att ha hjälpt många osäkra män i det avseendet.
Nåväl. Jag tänker se i alla fall något till avsnitt. Jag är en sucker för såna här program där folk får hjälp att utvecklas, ävenså viktminskningsprogram, lyxfällan etc.
Kan fungera, blir dock intressant att se långtidseffekten på deltagarna.
Jag såg färdigt hela serien.
Den var väl inte jättebra, men sevärd i 1,75 × hastighet.
Avseende långtidseffekten:
En tjej som trodde sig vara bisexuell kom fram till att hon var 100% läbb, det gjorde att hon kunde fokusera lite mer på vad hon faktiskt gillar och vill ha, jag tror att hon genomförde läbbsex med en terapeut.
Minst en kille fick genomföra penetrerande samlag med en terapeut i programmet.
I eftertexterna angavs att minst tre deltagare efter hemkomst från ön nu inte längre är oskulder
Det går säkert bra. Vi har alldeles för lite ohämmade exhibitionister med noll integritet som viker ut sitt privatliv inför kameror som följer dem hela dagen
Hjälpa dem, eller hjälpa produktionsbolaget att dra in storkovan ?
Den var väl inte jättebra, men sevärd i 1,75 × hastighet.
Avseende långtidseffekten:
En tjej som trodde sig vara bisexuell kom fram till att hon var 100% läbb, det gjorde att hon kunde fokusera lite mer på vad hon faktiskt gillar och vill ha, jag tror att hon genomförde läbbsex med en terapeut.
Minst en kille fick genomföra penetrerande samlag med en terapeut i programmet.
I eftertexterna angavs att minst tre deltagare efter hemkomst från ön nu inte längre är oskulder
Ok! Skulle vara intressant att få veta mer. Om nån blivit ”normal”.
Ok! Skulle vara intressant att få veta mer. Om nån blivit ”normal”.
Ja, det går ju inte för oss att veta eftersom allt går att redigera i TV-studion i efterhand, men det verkar som att de flesta blivit mindre awkward.
Den som terapeuterna tyckte var mest tillknäppt och hämmad var den som kom längst.
Det var han som fick ligga med en terapeut.
En snubbe som var trevlig och social, men lite överviktig och med vikande hårfäste tog sitt förnuft till fånga och rakade skallen, vilket höjde hans utseende med ca 148,8%.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!