Är det respektfullt att visa upp oskulder, som försöker lära sig om sex, som underhållning?
Tja, det är väl ungefär lika respektfullt som att visa upp folk som gör bort sig i Idol och Talang.
Citat:
Ursprungligen postat av PetterRetard
Kanske borde staten betala knullresor åt alla som fortfarande är oskuld vid 25 års ålder, som ett slags terapi och friskvård?
Nä det tycker jag inte. Men om någon tv-kanal vill finansiera dylika resor har jag väl inget emot det. På samma sätt vill jag inte se skattefinansierade Robinson där folk får förverkliga sig själva på någon söderhavsö. Så länge någon kanal betalar för det skiter jag väl i det.
Inte pojkarna heller dom kan ju ha sex med varandra... Precis som tjejerna vill dom inte ha sex med det som bjuds alternativt känner sig inte bekväma med att söka upp sex.
Fast tvinga pojkarna att bli ofrivilligt bögar tycker jag nog är att gå för långt i att bekämpa deras incelande
Inte pojkarna heller dom kan ju ha sex med varandra... Precis som tjejerna vill dom inte ha sex med det som bjuds alternativt känner sig inte bekväma med att söka upp sex.
exakt .. en äkta incel kan bara ha sex med våld .. Det finns personer som är för fula och oattraktiva annars .. det kallas evolutionen och naturliga urvalet. Många vägrar se det.
Flickorna är ju knappast incel eftersom de kan få sex när de vill mer eller mindre.
Både män och kvinnor kan ha social fobi, komplex, skam osv då hjälper det inte att de KAN få sex. Vill/kan/vågar man inte närma sig andra människor blir det svårt. Så även manliga oskulder behöver ju inte vara incels. Vet de som sett hyfsat bra ut som varit "ofrivilligt" oskulder, men hade de velat bli av med den bara för sakens skull och till vem som helst hade de kunnat det.
Öh? Så heteron ska helt plötsligt bli fikusar, så jävla deseprata är dom nog inte.
ALLT handlar väl om desperation. Många som påstår att de inte KAN få sex kanske skulle kunna få det? Iaf EN gång. Har dessa små datanördar (enligt fördomen) t.ex. supit ner sig och gått ut och levt rövare? Alkohol och droger lossar många sociala problem. Redan där hade ett stort gäng av de "ofrivilliga" oskulderna inge varit oskulder längre. Sitta hemma och gejma med massa snubbar kommer troligen inte närmare målet iaf.
Tja, det är väl ungefär lika respektfullt som att visa upp folk som gör bort sig i Idol och Talang.
Nä det tycker jag inte. Men om någon tv-kanal vill finansiera dylika resor har jag väl inget emot det. På samma sätt vill jag inte se skattefinansierade Robinson där folk får förverkliga sig själva på någon söderhavsö. Så länge någon kanal betalar för det skiter jag väl i det.
Well, ens sexuella tillkortakommanden tycker jag personligen berör ens integritet NÅGOT mer än ens sångförmåga.. men kanske behöver de den pushen och blir bra i slutändan.
Både män och kvinnor kan ha social fobi, komplex, skam osv då hjälper det inte att de KAN få sex. Vill/kan/vågar man inte närma sig andra människor blir det svårt. Så även manliga oskulder behöver ju inte vara incels. Vet de som sett hyfsat bra ut som varit "ofrivilligt" oskulder, men hade de velat bli av med den bara för sakens skull och till vem som helst hade de kunnat det.
Fast har de social fobi, komplex så är man verkligen med i ett sånt här program?
Visa upp sig som en incel/ kuff för hela brittiska folket. Låter mer som att de ville vara med i Paradise hotel men var inte tillräckligt häftiga.
Well, ens sexuella tillkortakommanden tycker jag personligen berör ens integritet NÅGOT mer än ens sångförmåga.. men kanske behöver de den pushen och blir bra i slutändan.
Ärligt talat tycker jag inte att i kontexten tv-program att det är särskilt spektakulärt. Både Dr Phil och Jerry Springer har ju redan gått långt över gränsen för respekt för folks personliga integritet för hur länge sen som helst. Vissa av deras fall i tv har ju vara så jävla sjuka att folk misstänkt att det måste vara uppgjort och bara skådisar som fular sig. Medan produktionen gång på gång sagt att nej, vi behöver inte fejka ett skit. Ni anar inte vad folk är beredda att göra och säga för att få vara med på tv.
Framförallt Jerry Springer skapade ju enorma diskussioner runt vad som är etiskt rätt att visa i tv oavsett vad gästerna tycker sig vara ivriga att ställa upp på. Det verkade ju uppenbarligen aldrig komma till någon konsensus. Gränserna är så framflyttade att några oskulder i tv liksom är piss och ingenting.
Själv personligen kan jag väl tycka att man kan ge fan i att hänga ut både oskulder och folk som inte kan sjunga. Men om man som sagt tittar på det i kontexten av gränser runt tv-underhållning så är det som sagt näppeligen banbrytande eller spektakulärt att göra program om oskulder. Det är inget jag uppmuntrar eller har något intresse i att se, jag tycker bara det är pinsamt.
Jag kan tänka mig att idén till programmet bottnar i vad produktionen tycker ligger rätt i tiden. Incelrörelsen har ju saboterat rätt hårt för män som har svårt att bli av med oskulden. Eftersom även hyfsat normala killar blir avfärdade som bindgalna knäppgökar som hatar kvinnor etc. Och att produktionen då försöker nyansera bilden av både män och kvinnor som är oskulder. Vad vet jag.
Där skulle väl tanken i så fall vara mer behjärtansvärd än att man ska sitta och skratta åt bortkomna oskulder. Nu kommer det sannolikt sluta med just det i vilket fall. Men oavsett om det möjligtvis finns en god tanke i botten tycker jag hela upplägget bara känns pinsamt, jag skulle inte palla sitta och titta på skiten.
Någon som sett tvserien? Funkar det verkligen att sända en grupp oskulder till en vacker plats vid Medelhavet för att lära sig knulla och klämma på tuttar och lära sig smeka fitta/kuk?
Är det respektfullt att visa upp oskulder, som försöker lära sig om sex, som underhållning?
Det har ryktats om att målet med tvserien är att deltagarna ska få möjlighet att knulla medföljande hippe sexinstruktörer i sista avsnittet.
Skulle ni ställa upp på att delta i ett sådant här tv program om ni var oskuld i nådens år 2025? Kanske borde staten betala knullresor åt alla som fortfarande är oskuld vid 25 års ålder, som ett slags terapi och friskvård?
Fast tvinga pojkarna att bli ofrivilligt bögar tycker jag nog är att gå för långt i att bekämpa deras incelande
Tror ärligt talat det händer oftare än vad man tror. Ensamma förvirrade hetero incelmän som hittar Pride-communityn. Blir sedan så kåta och desperata att de ifrågasätter sin sexualitet.
Känns som nåt jag tror ska vara underhållande, men om jag väl ger det ett försök så kommer skämskudden klämmas åt såpass hårt att jag omgående behöver stänga av skiten.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!