• 1
  • 2
2025-07-05, 11:48
Medlem
Träffat en kille som verkar vara ett riktigt kap och passa mig väldigt bra. Med risk för att låta ytlig är i princip det enda som stör mig att han inte är helrakad där nere. Han har rakat pungen tror jag men har stor buske ovanför. Det här är ju ingen dealbreaker men jag är van vid helrakade killar och har med åren börjat uppskatta det mer och tycker att hår i munnen när jag suger inte är så nice.

Är det ute igen att vara helrakad? Ska jag bara acceptera det? Känns förnedrade för honom om jag tar upp det och vill verkligen inte såra hans ego.
Citera
2025-07-05, 11:50
Medlem
Har du provat att prata med snubben? Eller erbjudit dig att raka honom ordentligt? De flesta kåta snubbar skulle inte tacka nej.
Citera
2025-07-05, 11:56
Medlem
kalkryggars avatar
Det är väl bara att du suger och så börjar du spotta å fräsa. När han undrar vad du håller på med så säg att du får så mycket hår i munnen att det inte fungerar. Föreslå att han rakar bort det.

Fan att vuxna män fortfarande ser ut som vilddjur mellan benen är obegripligt. Vidrigt. Samma som när man träffar någon tjej som vill att man ska slicka svampen på henne och så är hon orakad. Fan va äckligt.

Helrakat ska det givetvis vara 2025. Rakar han sig inte under armarna heller eller? Låter som att du pratar om ett vilddjur. Usch!
Citera
2025-07-05, 11:56
Avstängd
filthytests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ysuldur
Träffat en kille som verkar vara ett riktigt kap och passa mig väldigt bra. Med risk för att låta ytlig är i princip det enda som stör mig att han inte är helrakad där nere. Han har rakat pungen tror jag men har stor buske ovanför. Det här är ju ingen dealbreaker men jag är van vid helrakade killar och har med åren börjat uppskatta det mer och tycker att hår i munnen när jag suger inte är så nice.

Är det ute igen att vara helrakad? Ska jag bara acceptera det? Känns förnedrade för honom om jag tar upp det och vill verkligen inte såra hans ego.
hahahah väx upp din fjolla. Killar ska inte raka sig och inte tjejer heller du får svamp. Och pungen ska ha jämn temperatur för spermierna annars bli det inge barn.
Citera
2025-07-05, 11:57
Avstängd
Citat:

Riktiga män rakar sig inte där nere.
Citera
2025-07-05, 11:58
Medlem
PappaTribes avatar
Citat:

Han kanske har en bullfitta han är osäker över?
Vem fan rakar endast pungen?
Citera
2025-07-05, 11:58
Avstängd
filthytests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Det är väl bara att du suger och så börjar du spotta å fräsa. När han undrar vad du håller på med så säg att du får så mycket hår i munnen att det inte fungerar. Föreslå att han rakar bort det.

Fan att vuxna män fortfarande ser ut som vilddjur mellan benen är obegripligt. Vidrigt. Samma som när man träffar någon tjej som vill att man ska slicka svampen på henne och så är hon orakad. Fan va äckligt.

Helrakat ska det givetvis vara 2025. Rakar han sig inte under armarna heller eller? Låter som att du pratar om ett vilddjur. Usch!

hahahahahah idioter du vet inte hur mycket problem du får av rakning och knulla röv som alla porrstjärnor

Porr är inte bra som sexuell upplysning
Citera
2025-07-05, 11:59
Medlem
Europes avatar
Jag har aldrig haft helrakat. Inte minst har jag tänkt att det skulle se fånigt ut, då jag ju är lite hårig även i övrigt. Men om det stör är det väl bara att säga till? Jag skulle inte bry mig, speciellt som jag redan ansar i viss mån. Han är ju man, jag tror inte han blir förkrossad som en kvinna av att få ett önskemål.
Citera
2025-07-05, 12:01
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filthytest
hahahahahah idioter du vet inte hur mycket problem du får av rakning och knulla röv som alla porrstjärnor

Porr är inte bra som sexuell upplysning

Jag får inga som helst problem av rakning. Snacka inte massa myter och trams nu tack. Låter som att du inte vet hur man ska ta hand om sin kropp.
Citera
2025-07-05, 12:02
Avstängd
filthytests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Jag får inga som helst problem av rakning. Snacka inte massa myter och trams nu tack. Låter som att du inte vet hur man ska ta hand om sin kropp.
prata med läkare får du se
Citera
2025-07-05, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BinaryMachine
Riktiga män rakar sig inte där nere.

Jag håller inte med. Men utan att gå in på detaljer så är han en VÄLDIGT maskulin man så det kanske är den inställningen han har.
Citera
2025-07-05, 12:03
Avstängd
filthytests avatar
raka arm hålorna raka bröstet raka pungen idioter det är bara hår
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto