2025-07-04, 07:11
Medlem
Jag söker skvaller om Dalafrid och deras Vd J*nas F. Vet att det försegår mycket oetiskt där, samt florerar massa rykten. Skulle vara intressant att höra om det finns något mer.
Vet bla. att han har haft sex med klienter, hotat personal och anordnar kokainpartyn.
Citera
2025-07-04, 10:48
Medlem
midnightramblers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Delia1
Jag söker skvaller om Dalafrid och deras Vd J*nas F. Vet att det försegår mycket oetiskt där, samt florerar massa rykten. Skulle vara intressant att höra om det finns något mer.
Vet bla. att han har haft sex med klienter, hotat personal och anordnar kokainpartyn.

Alltså finns det någon större tönt i Dalarna än Jonas Fr*berg... Har tyvärr inget skvaller förutom att jag tror på allt skit jag hör om den mannen.
Citera
2025-07-05, 06:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av midnightrambler
Alltså finns det någon större tönt i Dalarna än Jonas Fr*berg... Har tyvärr inget skvaller förutom att jag tror på allt skit jag hör om den mannen.

Jag är själv inte från Dalarna, men vi var där på lite jobb när vi träffade honom. Han stötte på mig och min kompis, vi blev lite livrädda, han ser verkligen ut som pundare deluxe. Även hört rykten om att han haft business i Gävle där han lurat folk på rätt många miljoner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in