2025-07-03, 15:14
Medlem
Ajogens avatar
“Why Can’t We Talk About This?” delves into the life of a man grappling with the aftermath of a COVID-19 vaccine injury, weaving his personal struggle into a broader examination of why such experiences are rarely discussed.

https://www.youtube.com/watch?v=XwjDeRglkwg

Intervju med Campbell: https://www.youtube.com/watch?v=_M4et0nw_IQ

Michael Paul Oesch fick sitt liv förstört enligt honom av av covid vaccinet.
Det gav honom allvarliga neurologiska skador och är nu paraplegisk och lever på ett behandlingshem.

Han får inget erkännande och därmed inte konkret hjälp av sjukvården.

Har vi sett liknande fall? Vad vet man om orsaken bakom detta? Kan man bota det? Hur skulle svenska vårdsystemet hantera detta? Skulle dessa patienter bli undanstoppade i skymundan de med?
Senast redigerad av Ajogen 2025-07-03 kl. 15:22.
Citera
2025-07-03, 15:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ajogen
“Why Can’t We Talk About This?” delves into the life of a man grappling with the aftermath of a COVID-19 vaccine injury, weaving his personal struggle into a broader examination of why such experiences are rarely discussed.

https://www.youtube.com/watch?v=XwjDeRglkwg

Intervju med Campbell: https://www.youtube.com/watch?v=_M4et0nw_IQ

Det gav honom allvarliga neurologiska skador och är nu paraplegisk och lever på ett behandlingshem.

Har vi sett liknande fall? Vad vet man om orsaken bakom detta? Kan man bota det? Hur skulle svenska vårdsystemet hantera detta? Skulle dessa patienter bli undanstoppade i skymundan de med?
Det var ju många som fick narkolepsi av svininfluensavaccinet, dom har blivit ganska undanstoppade tycker jag.
Citera
2025-07-03, 15:20
Medlem
MarcoStars avatar
Förlamad säger man på svenska - inte paralyserad.

/ Språkpolisen
Citera
2025-07-03, 15:22
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarcoStar

/ Språkpolisen
Jag betalade min böter.
hur mång prickar innan det blir finkan?
Citera
2025-07-03, 15:25
Medlem
MarcoStars avatar
Citat:
Jag betalade min böter.
hur mång prickar innan det blir finkan?

Du ändrade snabbt, så vi kan bortse från det den här gången.
Citera
2025-07-03, 15:26
Medlem
Kjelll-Magnes avatar
Anledningen till att så få vill prata om biverkningar från vaccinet är att det är så många som tagit det.
Citera
2025-07-03, 15:44
Medlem
OnkelUnkass avatar
Många idioter påstår mycket om vaccinets påstådda biverkningar.

Han "får inget erkännande" för att han snackar skit.
Citera
2025-07-03, 15:45
Medlem
Bone Collectors avatar
Citat:

"Enligt honom".
Vad han tror, bevisar ingenting.

"Inget erkännande och därmed inte hjälp"?
Har han faktiska neurologiska skador, så får han hjälp, oavsett om vården tror att det beror på vaccin eller något annat.

Mig veterligen har vi inte sett liknande fall, i bemärkelsen att förlamning skulle bero på covidvaccin.

Orsaken? Förlamning och neurologiska skador kan bero på många olika saker. Tror inte att det går att bota förlamning men jag kan ha fel.

Har man neurologiska skador så får man vård i Sverige.
De behöver inte nödvändigtvis tro på dina tossiga konspirationsteorier om orsaken, bara för det.

Självklart kan inte sjuka människor vägras/nekas vård i Sverige.
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Det var ju många som fick narkolepsi av svininfluensavaccinet, dom har blivit ganska undanstoppade tycker jag.
"Många"? Allt är ju relativt förstås, men jag tycker inte att 0,01% är många.

I Sverige var det fem miljoner som vaccinerade sig, och fem hundra som drabbades av narkolepsi. En person av 10,000.

Ingen har påstått att biverkningar inte existerar, eller att läkemedel är totalt riskfria.
Citat:
Ursprungligen postat av MarcoStar
Foliehattarna lever sina liv på internet, isolerade från samhället, med dåligt grepp om språket som följd.

Deras inlägg är i stort sett alltid på svengelska.
Citera
2025-07-03, 15:48
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bone Collector
"Enligt honom".
Vad han tror, bevisar ingenting.

"Inget erkännande och därmed inte hjälp"?
Har han faktiska neurologiska skador, så får han hjälp, oavsett om vården tror att det beror på vaccin eller något annat.

Mig veterligen har vi inte sett liknande fall, i bemärkelsen att förlamning skulle bero på covidvaccin.

Orsaken? Förlamning och neurologiska skador kan bero på många olika saker. Tror inte att det går att bota förlamning men jag kan ha fel.

Har man neurologiska skador så får man vård i Sverige.
De behöver inte nödvändigtvis tro på dina tossiga konspirationsteorier om orsaken, bara för det.

Självklart kan inte sjuka människor vägras/nekas vård i Sverige.

"Många"? Allt är ju relativt förstås, men jag tycker inte att 0,01% är många.

I Sverige var det fem miljoner som vaccinerade sig, och fem hundra som drabbades av narkolepsi. En person av 10,000.

Ingen har påstått att biverkningar inte existerar, eller att läkemedel är totalt riskfria.

Foliehattarna lever sina liv på internet, isolerade från samhället, med dåligt grepp om språket som följd.

Deras inlägg är i stort sett alltid på svengelska.
Han plockar inte påståendet ur luften. Du får ta till dig vad han säger först innan du säger sånt där.
Citera
2025-07-03, 15:51
Medlem
Bone Collectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kjelll-Magne
Anledningen till att så få vill prata om biverkningar från vaccinet är att det är så många som tagit det.
I så fall borde det ju också vara många med biverkningar, om det nu var så vanligt med allvarliga biverkningar. Dessa skulle prata.

Och om deras sjukdomar och problem, ansågs ha ett samband, så skulle forskarna ta det på allvar. Att de skulle "mörklägga" är trams.

Anledningen att så få "vill prata om det", är att det knappt finns någonting att prata om.
Citat:
Ursprungligen postat av Kjelll-Magne
Googla runt lite så kommer du att lära dig att riktigt många har drabbats av allvarliga biverkningar.
"Enligt dem själva"

Forskarna och vetenskapsmännen säger något annat.

Tack för ett gott skratt.
Senast redigerad av Bone Collector 2025-07-03 kl. 16:01.
Citera
2025-07-03, 15:52
Medlem
Kjelll-Magnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bone Collector
I så fall borde det ju också vara många med biverkningar, om det nu var så vanligt med allvarliga biverkningar. Dessa skulle prata.

Anledningen att så få "vill prata om det", är att det knappt finns någonting att prata om.
Googla runt lite så kommer du att lära dig att riktigt många har drabbats av allvarliga biverkningar.
Citera
2025-07-03, 16:17
Medlem
Firewaias avatar
Tja en per en miljon är sannolikheten att fåndetta av vaccinet så självklart kan han ha fått det, att han inte anlitar läkare för att bekräfta den exakta orsaken är såklart hans fel och inget kommer hända innan dess. Lika lite kommer förmodligen något hända ändå eftersom det finns med som väldigt låg sannolikhet i förväg… vad skall ens diskuteras?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in