2025-07-27, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klasgoran88
Wout och Pogacar hade samma odds, så spelbolagen trodde på dom och som vanligt vinner aldrig Pogacar när jag vill.
10 g
atg hade 10 gånger på Waut ett tag på förmiddagen Pogg mindre 10 gånger är rätt bra
Citera
2025-07-27, 20:08
Medlem
TilleyHats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klasgoran88
Wout och Pogacar hade samma odds, så spelbolagen trodde på dom och som vanligt vinner aldrig Pogacar när jag vill.

Det överraskar mig. Han har inte varit lika bra som för ett par år sedan, men visst var han en av topp 6-7 som kunde vinna.
Citera
2025-07-27, 20:10
Medlem
Klasgoran88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johanhaa
10 g
atg hade 10 gånger på Waut ett tag på förmiddagen Pogg mindre 10 gånger är rätt bra

Måste jag missat, jag såg 6.00 på båda Pogacar och Wout, sen sjönk det till 4.00 och 2.00 på båda.
Flera som slutade top 10 gick inte ens spela på.
Citera
2025-07-27, 20:12
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av melikevampires
Finns ju massor av tjockisar som cyklar, jag brukar stöta på dom 1 ggn om året runt pölen. Dom har skitdyra fina cyklar och är supersnabba
Vi har alla förutsättningar till att vara (minst) lika bra i denna sport som det Danmark och Norge är.
Citera
2025-07-27, 20:40
Medlem
melikevampiress avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Vi har alla förutsättningar till att vara (minst) lika bra i denna sport som det Danmark och Norge är.
Ja precis, det var det jag redan skrivit. Nej skämt åsido, sist jag var på ett SM var det ett sorgligt lågt deltagande med närmast sörjande som följde spektaklet. Jag är rätt säker på att det är en förbundsfråga hur detta ska lösas utan att gå in på detaljer. Svenska klubbar skulle få in fler ungdomar i sporten om det fanns klubbar som orkar driva sin verksamhet och utan att det ska ruinera en familj för att skaffa en hoj. Sedan ska vi nog inte glömma att även en sport som längdskidåkning tappar utövare och det blir bara motionsåkare kvar så det kan vara så att det inte är så ballt att ta i längre
Citera
2025-07-27, 20:49
Medlem
TilleyHats avatar
Stort tack till alla som bidragit till den här tråden. Väl mött igen i någon annan tävling!
Citera
2025-08-01, 18:43
Medlem
johkv637s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TilleyHat
Jag tycker Robin Fomin är en bra kommentator. Han och Vacchi kan dela på jobbet nästa sommar.
Håller inte med, han låter sömnig och känns inte särskilt kunnig, men smaken är som baken...
Citera
2025-08-01, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johkv637
Håller inte med, han låter sömnig och känns inte särskilt kunnig, men smaken är som baken...

Riktig ordbajsare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in