2025-07-03, 13:04
Medlem
Taggads avatar
Månne tar Johan Forsell sitt föräldraansvar om han VAB-ar med rottingen *rapp*rapp*rapp* för att råda bot på sjukt nassebarn?
Senast redigerad av Taggad 2025-07-03 kl. 13:09.
Citera
2025-07-03, 13:05
Medlem
Klarlagt att det är Forssmed?
Citera
2025-07-03, 13:07
Citat:
Ursprungligen postat av wetske
Klarlagt att det är Forssmed?

Nej men Forsell.
Citera
2025-07-03, 13:30
Medlem
Q-Trons avatar
Fan så trevligt! Jag blir lika glad i själen varje gång av att läsa att ungdomarna lär sig kampsport och att de träffas och diskuterar politik. Hade jag haft en lokal att låna ut hade jag gjort det.

Att Expo är sura över det här är ju förstås väntat. De börjar bli lite oroliga nu, för de vet vad som står för dörren. Vänstern har förstört många europeiska länder, och de vet om det, och nu kommer rekyleffekten. Nätet fullkomligen kokar av nationalistiskt innehåll just nu och det kommer inte att vara roligt att vara kommunist i framtiden.
Citera
2025-07-03, 13:34
Medlem
StrayCat2020s avatar
Klart som fan att det är allvarligt när en minister har en nära anhörig som är aktiv i en nazistisk organisation. Sen kan man ju gapa om allt från AFA till kommunism hur mkt man vill. Det gör inte saken mindre allvarlig. Personligen hoppas jag ministern får avgå, med omedelbar verkan.
Citera
2025-07-03, 13:54
Medlem
KABUNs avatar
Sonen aktiv i nazistisk organisation och pappan stödjer ultra-nationalismen i Ukraina med våra skattepengar. Äpplet faller inte långt från päronträdet. Helt sjukt.
Citera
2025-07-03, 13:55
Medlem
used66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BalleAnka
Myndiga människor som man är förälder till.

okej så du talar om för folk att du(som 43 åring) är ett barn till Greta och Hans Andersson om någon skulle fråga dig?
Citera
2025-07-03, 13:57
Medlem
Expo stalkar tonåringar. Ger händelser som är tidsmässigt passerade stora rubriker som aktuella i nyhetsflödet. Med hjälp av public service som okritisk megafon.
- här lägger de. tillsammans ribban inför kommande valrörelse.
Brr.
Citera
2025-07-03, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuppruskaren
Finns ju en bild på en kartong med flera buntar klistermärken. Så inte orimligt att JF bistod med skjuts fram och tillbaka till ombudet för att hämta ut paketet. Nu har jag inga barn, men som förälder kanske man är lite nyfiken på vad ens grabb har beställt? Speciellt då JF tycker föräldraansvar är viktigt.
Ja, och att googla sonens idrottsklubb hade också varit rimligt, sonen var också aktiv på sociala medier där han spred nynazistisk propaganda. Allt är raderat nu men det skulle förvåna mig om farsan inte kände till det.
Citera
2025-07-03, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StrayCat2020
Klart som fan att det är allvarligt när en minister har en nära anhörig som är aktiv i en nazistisk organisation. Sen kan man ju gapa om allt från AFA till kommunism hur mkt man vill. Det gör inte saken mindre allvarlig. Personligen hoppas jag ministern får avgå, med omedelbar verkan.

Johan Forssell är ju helt körd och kommer att avgå inom snaraste framtiden, de som inte förstår det är väldigt naiva!
Citera
2025-07-03, 14:05
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Ja, och att googla sonens idrottsklubb hade också varit rimligt, sonen var också aktiv på sociala medier där han spred nynazistisk propaganda. Allt är raderat nu men det skulle förvåna mig om farsan inte kände till det.

Finns väl massa appar för att hålla koll på sina barns aktivitet i deras telefoner från sin egen telefon idag? Visst han kan ju köpt en telefon för egna pengar han inte talade om för föräldrarna. Men då det är en överklass familj så duger nog bara senaste Iphonen åt sonen.
Citera
2025-07-03, 14:10
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Johan Forssell är ju helt körd och kommer att avgå inom snaraste framtiden, de som inte förstår det är väldigt naiva!

Inte nödvändigtvis naiva. Mer härdade/internetskadade skulle jag säga, får man sin världsbild av Samnytt och dess kommentarsfält och lusläser I&I här på Flashback inser man kanske inte problemet med att han en son som är aktiv nazist som minister. Ungens åsikter är ju liknade deras egna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in