2025-07-02, 23:48
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tuppruskaren
Han har postat bilder på social medier det han stolt visa upp sina beställningar av DFS-propaganda.

Den måste man betala innan den kommer hem via posten.

SE länk för bevis. https://antifa.st/wp-content/uploads...-568x1024.jpeg

Varför skulle någon bry sig om Antifa content?
Antifa är lika usla som NMR.
Citera
2025-07-02, 23:48
Medlem
Man får tycka vad man vill om situationen. Men Johan Forsell kommer inte sitta kvar som migrationsminister så länge till.
Citera
2025-07-02, 23:53
Citat:
Ursprungligen postat av Krille10
Varför skulle någon bry sig om Antifa content?
Antifa är lika usla som NMR.

Fast vad spelar det för roll? Enda jag kan anmärka på är att AFA inte går ut med hans adress som man gör med alla andra, så gemensamma nämnaren med NMR är att båda är rädda för Säpo.
Citera
2025-07-02, 23:55
Medlem
Citat:
Han har postat bilder på social medier det han stolt visa upp sina beställningar av DFS-propaganda.

Den måste man betala innan den kommer hem via posten.

SE länk för bevis. https://antifa.st/wp-content/uploads...-568x1024.jpeg
Bra! Så borde det se ut på alla lyktstolpar!
Senast redigerad av EttDoendeFolk 2025-07-03 kl. 00:03.
Citera
2025-07-02, 23:56
Avstängd
Citat:
Fast vad spelar det för roll? Enda jag kan anmärka på är att AFA inte går ut med hans adress som man gör med alla andra, så gemensamma nämnaren med NMR är att båda är rädda för Säpo.

Bra!

Pajaser som hetsar varandra.
Citera
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CyberJesusMamma
Hans son har full rätt till sina åsikter så länge han inte gör något olagligt. Det är det som är problemet för kommunister att fatta.

Det är inte som att han vägrar gå till skolan som en del terroristungar som grinar om sin stulna framtid jag osökt kommer att tänka på.

Jobbar man inom säkerhetskänslkg verksamhet så bör man berätta för arbetsgivaren om man har samröre med våldsbejakande extremister. Har man det, så utgör det en sårbarhet. Andra typer av sårbarheter kan vara exempelvis ekonomiska problem, otrohetsaffärer, en historik av missbruk eller utländskt medborgarskap.
Citera
Medlem
used66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
https://omni.se/kristersson-vill-int...origa/a/QMvk8V

Den här regeringen kan inte ens få ordning på sina anhöriga. Våldsbejakande extremism och statsministern kryper. Säkerhetsrisken verkar vara något som den här regeringen inte hanterar på ett bra sätt. Säpo verkar också totalt bortkomna i den här frågan.

nämn en fråga där Säkerhetspolisen inte uppfattas som bortkomna?
Citera
2025-07-02, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Han är 15 år. Ungdomligt oförstånd appliceras inte idag när det gäller invandrare i samma ålder som lockats till extrema miljöer. Även deras familjer kan utvisas .Så är det tänkt i alla fall.
De kan utvisas om de begått grova brott. Inte för att ha skrivit på sociala medier eller varit med i en organisation.
Viss skillnad.
Citera
2025-07-02, 23:58
Citat:

Så AFA är bättre än NMR när de slår folk av politiska orsaker?

AFA är en gruppering som försöker påverka politiken i landet med trakasserier, skrämsel och våld. Det är definitionen på terrorism och det är också varför de inte ska ha ett skit att säga till om i den politiska debatten och jag hoppas Säpo tar i tu med Expos helt uppenbara kopplingar dit.
Citera
2025-07-03, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megaforce
Kusin är knappast nära anhörig. Jag har kusiner som jag inte träffat på 20 år och har ingen aning om var de röstar på politiskt..
Ja, precis. Själv har jag kusiner som jag aldrig någonsin träffat.
Citera
2025-07-03, 00:02
Citat:
Ursprungligen postat av CyberJesusMamma
Så AFA är bättre än NMR när de slår folk av politiska orsaker?

AFA är en gruppering som försöker påverka politiken i landet med trakasserier, skrämsel och våld. Det är definitionen på terrorism och det är också varför de inte ska ha ett skit att säga till om i den politiska debatten och jag hoppas Säpo tar i tu med Expos helt uppenbara kopplingar dit.

Så för att AFA avslöjade på X vilken minister det var Expo hade skrivit om så är kopplingen uppenbar?

Om Aftonbladet skriver om att en fd landslagsman i fotboll är misstänkt för våldtäkt och en användare på Flashback avslöjar vem, så har det kontot koppling till Aftonbladet?
Citera
2025-07-03, 00:05
Avstängd
Citat:
Så för att AFA avslöjade på X vilken minister det var Expo hade skrivit om så är kopplingen uppenbar?

Om Aftonbladet skriver om att en fd landslagsman i fotboll är misstänkt för våldtäkt och en användare på Flashback avslöjar vem, så har det kontot koppling till Aftonbladet?

Vänta va, så AFA avslöjade från Expo?

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in