2025-07-10, 18:09
Medlem
Tanachs avatar
Johans son verkar lätt vilseledande, npf?

Citat:
Ursprungligen postat av Takpapp
Menar du de som skriver ord isär liksom social demokrater, center partister, eller folk partister? Du visar tyvärr vilket jävla spån du är. Tips för framtiden, avslöja inte din idioti.
Citera
2025-07-10, 18:10
Avstängd
RutgerFuchss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EttTillKonto2
Har han sagt att en nasseson är förenligt med att ta sitt föräldraansvar?
Han kanske borde sluta att kasta sten i glashus då.
Vi svenskar avskyr hyckleri värre än döden.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarcoStar
Plötsligt känns den där Tobleronen ganska obetydligt. Jag tror vi alla är skyldiga Mona en ursäkt.

Mona Muslim är en äcklig kriminell fittjävel!!!
Andas inte om Forsells son i samma andetag.

Vad har sonen gjort som är kriminellt?
Mona Muslim är en brottsling, en äcklig brottsling som stjäl från folket.

Johans son är ett föredöme för ungdomar som har en svensk bakgrund, visa att vi kommer på sikt avrätta eller skicka ut äckliga blattar.
Vi borde även då ta hand om flera från V, MP och S. De har farliga människor som är skadliga för Sveriges säkerhet...

Johans son, var stolt och även pappa Johan var stolt!!!
Ni står upp för Sverige, ni har min röst i nästa val!!!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HasseVonKlasse
Fast nu jämför du ju äpplen och päron.
Forsell kritiserar inte invandrarföräldrar för att deras barn är politiskt aktiva åt höger eller vänster, utan för att de ofta är gängkriminella.

Nej, läs Forssells artiklar och inlägg:
– ”Vi måste även ställa ökade krav på föräldrar att ge sina barn sunda normer.”
– ”En förutsättning för att de ska fungera, är att vi också ser den självklara värderingen: föräldrar har ett ansvar för sina barn.”
– ”Sverige behöver en ordentlig diskussion om vad det innebär att vara förälder; inte minst när det gäller att sätta gränser.”
– ”Som förälder har man det främsta ansvaret för att ge sina barn goda normer och även sätta gränser när så behövs.”
Flashbacks rassesvin tycker att nazism är "sunda normer". De flesta andra (inklusive Johan Forssell - trådens huvudperson) håller inte med.
Citera
2025-07-10, 18:13
Medlem
Hur som helst kan ingen skugga kastas på Johan Forssell och självklart ska han sitta kvar. Allt annat är skitnödigt och en massa trams.
Citera
2025-07-10, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takpapp
Nu ska jag inte tala för Forsell eftersom jag inte har en aning om hans idéer men man kan ju fundera på om han ogillar sossarnas skallmätningar, samefördrivning, och diverse folkmord. I så fall är han ju en nazist. Bingo! From the river to the sea!

Din intelligens matchar din sko.

Förhoppningvis börjar stöeltrampet inom min livstid...
Vi kan inte försörja alla jävla efterblivna muslimska analfabeter, det går inte!!!
Muslimer skall vara i muslimska länder. de kan vara här om de sköter sig och gör mina sysslor till en låg penning... Annars skall de UT UT UT.

Hade varit härligt med ett raskrig för att skicka ut de som älskar att knulla barn, muslimer....
Jag tycker barn skall få vara barn och ha en trygg uppväxt. Det kunde de i Sverige förr....
Citera
2025-07-10, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Om du tror att det är olagligt är det bara att göra en polisanmälan.

Det är inte journalisters uppgift att ringa folk och berätta vad deras anhöriga håller på med.

Visste inte att expo var journalister. De har haft koll på honom i ett år enligt de själva.
Citera
2025-07-10, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exponerad
Ja helt lagligt. Expo har i mycket längre tid än ett år granskat fascism nazism och annan högerexstremism i syfta att informera svenska folket. Det kallas grävande journalistik.
Min gissning är att efterhand som de granskade högerextrema konton dök många olika kontakter upp. Vid uppföljning visade sig en av alla råkade vara ministerson. När det stod klart gick man in och granskade vad sonen hade för konton och alias och hittade då alla möjliga inlägg och nya kontakter. Efter det kontaktade Expo ministern som vägrade svara på frågor från Expo och ännu så länge håller sig borta från att svara på frågor från grävande journalister.
Jag tvivlar starkt på att Expo startade med "låt oss nu se vad Forsells son sysslar med"
Så expo är en publikation med journalister. Smart. Då ska jag också kalla mig journalist och lägga upp ett register över folk åsikter.
Citera
2025-07-10, 18:19
Medlem
Klasgoran88s avatar
När höll nazzar på att mörda och spränga senast?
Blir äcklad av vänstern som försöker jämföra gängkriminella med nazzar.
Det är gängkriminella blattar som är Sveriges stora samhällsproblem, inte nazzar.
Citera
2025-07-10, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajseluring
Visste inte att expo var journalister.
Du blir upplyst nu. Det är väl härligt att få mer kunskap.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Expo
Citera
2025-07-10, 18:22
Avstängd
RutgerFuchss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Truefighter
Hur som helst kan ingen skugga kastas på Johan Forssell och självklart ska han sitta kvar. Allt annat är skitnödigt och en massa trams.
Vi har svårt att påverka allt vad våra barn gör. Jag kan dock tycka att det är förvånande att han under ett års tid inte lyckades fatta vad klubben hade för syfte eller något av han rektyteringsarbete. Handlar om rätt mycket tid och monitorering är en viktig del som tonårsförälder. Sen är de ju givetvis två om ansvaret och hans arbetstider lär inte hjälpa till.

Med det sagt är det ett monumentalt hyckleri från en minister som pekar finger åt andra föräldrar som misslyckas förhindra att deras barn hamnar i dumheter, samtidigt som han uppenbarligen missat sin egen grabb.
Själv får jag svårt att lita på en person som är beredd att vara så fräck. Om man bygger ett högt bräckligt torn av tomma tunnor, ramlar man lättare och högre från.
Citera
2025-07-10, 18:23
Medlem
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Truefighter

Jo absolut kan en rejäl skugga kastas på honom för han hade extremt dålig koll på sonens förehavanden. Om han har så dålig koll på vad sonen gör, då är det ju sannolikt att han har dålig koll på vad som händer inom hans gebit som regeringsgubbe.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in