2025-07-04, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diplopunk-ny
Om dina beräkningar stämmer och ungen är en produkt av ett utomäktenskapligt snedsteg kan det kanske förklara varför han i tonåren har sökt sig till aktiva hatgrupper. Det förklarar dock inte varför JF själv refererar till honom som sin son.

P.S. Grabben är ju född innan de gifte sig så något utomäktenskapligt snedsteg är han inte. Har hans fru varit otrogen var det ju innan äktenskapet. Och vem vet, den gode JF kanske förbarmade sig över en stackars övergiven kvinna på tjocken. Och så tog han den lilla oäktingen till sitt hjärta.

Men men, jag är som sagt mest nyfiken på varför vissa säger att det inte är hans son. Och om det verkligen är så att de inte delar gener, vet den lilla nazisten isf om detta? Och vem är den verklige fadern (och vilken etnicitet har vi där)?
Citera
2025-07-04, 15:59
Medlem
DroidBishops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Det vill de inte alls, gå in och läs på deras sida! Ditt jävla klappmongo!
Det har jag gjort, dom har bara en telegramsida än så länge. Men dom skriver bland annat:

Citat:
Media ljuger skamlöst om Aktivklubb. Deras hat mot oss överensstämmer med deras hat mot vårt folk och vår nation. De hatar oss för att vi till skillnad från dem har valt ansvarets väg.

För att vi inte tittar bort när svenska flickor blir våldtagna.
För att vi inte tittar bort när svenska killar blir förnedringsrånade.
För att vi inte tittar bort när vår framtid dör framför våra ögon.

Vi är den nya generationen svenskar. Vi kommer inte göra som ni och låtsas som att det regnar när vårt folks blod rinner nedför våra gator.

Ung Svensk - Framtiden tillhör oss!

Alltså är det en grupp som reagerar mot mångkulturen. Och detta kommer du få se mycket mer av. Det är en naturlig reaktion. I mina ögon är dessa gossar normala i sammanhanget, och dom som förstört Sverige är extremisterna.
Citera
2025-07-04, 16:00
Medlem
Storanglarens avatar
Det är Calle Bolin a k a muppen det handlar om. Case closed.
Citera
2025-07-04, 16:01
Medlem
Vore jag JF skulle jag vara stolt över min son. Om de rikas barn slår in på den här banan bådar det mycket gott för framtiden. Det är just den typen av personer som behövs i den nationella rörelsen.
Citera
2025-07-04, 16:03
Medlem
Citat:
”Förra veckan fick jag veta att en nära anhörig i yngre tonåren har haft umgänge i helt fel kretsar. Jag avskyr all form av politisk extremism och tar starkt avstånd från det”, säger ministern och fortsätter:

”Jag har haft långa och uppriktiga samtal med den minderåriga som är både ångerfull och ledsen. Allt umgänge i dessa kretsar är ett avslutat kapitel”.

https://www.expressen.se/nyheter/sve...isk-extremism/

Ingen avgång utan som anonym minister uttalar Johan sig för TT i dag.
Den här hycklarregeringen kommer flyga bort om ett år. Hyckleriet är ett faktum
Citera
2025-07-04, 16:04
Medlem
0rganets avatar
Johan Forsell själv om sitt barns anslutning till våldsbejakande extremism:
“Förra veckan fick jag veta att en nära anhörig i yngre tonåren har haft umgänge i helt fel kretsar. Jag avskyr all form av politisk extremism och tar starkt avstånd från det”, säger ministern till TT.

Tills nu har ministern inte velat uttala sig, men lämnar nu en första kommentar till TT:

“Jag har haft långa och uppriktiga samtal med den minderåriga som är både ångerfull och ledsen. Allt umgänge i dessa kretsar är ett avslutat kapitel”.

Hoppas nu att ALLA får samma möjlighet..
Citera
2025-07-04, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jamestoney
Ja? Expo är ju verkligen seriösa
Bluff eller inte, killen är inte ens myndig, och du skiter på dig. Väx ett par.

Men fängelse för invandrar barn som blir hotade och deras familjer. Alla i stort åker dit just för att de INTE är mogna. De skiter nästan på sig med handgranaterna. . De ska i fängelse och släkten ska åka hem . Medans vita Borgarbarn harnoll ansvar. När JF kan bli hotad och utpressning. Lurar hela tiden . Lyft på arslet och tänk SimDyna
Citera
2025-07-04, 16:08
Medlem
Vill vara anonym
Nu kommenterar ministern själv uppgifterna i en skriftlig kommentar till TT, som kommer via statsminister Ulf Kristerssons vice presschef Hanna Strömberg. Strömberg säger inte till TT vilken minister det är, ministern vill vara anonym med hänsyn till den anhörigas unga ålder.

”Förra veckan fick jag veta att en nära anhörig har haft umgänge i helt fel kretsar. Jag avskyr all form av politisk extremism och tar starkt avstånd från det”, säger ministern och fortsätter:

“Jag har haft långa och uppriktiga samtal med den minderåriga som är både ångerfull och ledsen. Allt umgänge i dessa kretsar är ett avslutat kapitel”.
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/m...pitel%E2%80%9D.
Citera
2025-07-04, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsTartar
Det är ändå ganska osmakligt att en 15-åring hängs ut. Ett riktigt lågvattenmärke.

Vem är 15år?
Citera
2025-07-04, 16:09
Moderator
Eerieyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
https://www.expressen.se/nyheter/sve...isk-extremism/

Ingen avgång utan som anonym minister uttalar Johan sig för TT i dag.
Den här hycklarregeringen kommer flyga bort om ett år. Hyckleriet är ett faktum

Om det stämmer, det som ministern säger, så är det väl inget att orda om.

Han säger att så fort han fick veta så såg han till att umgänget mellan de högerextrema och den unge bröts. Ett resolut agerande och ett allvarligt samtal samt kontakter med Säkerhetspolisen till det.

Det handlar alltså "bara" om en stökig tonåring i fel sällskap. Som råkar vara nära släkt med en minister och där ministern resolut har tagit tag i det.
Citera
2025-07-04, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Vill vara anonym
Nu kommenterar ministern själv uppgifterna i en skriftlig kommentar till TT, som kommer via statsminister Ulf Kristerssons vice presschef Hanna Strömberg. Strömberg säger inte till TT vilken minister det är, ministern vill vara anonym med hänsyn till den anhörigas unga ålder.

”Förra veckan fick jag veta att en nära anhörig har haft umgänge i helt fel kretsar. Jag avskyr all form av politisk extremism och tar starkt avstånd från det”, säger ministern och fortsätter:

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/m...pitel%E2%80%9D.

Räcker med ett googla så försvinner den anonymiteten. Han kan i princip inte öppna sin käft igen om föräldraansvar eller om tonåringarna från orten.
Det kommer givetvis kosta det moderata hycklarpartiet.
Citera
2025-07-04, 16:11
Medlem
Citat:
Oavsett vem av de två som påverkat den andre mest politiskt måste ministern avgå. Vi väntar också med spänning på att annan media tar sitt journalistiska ansvar och pekar ut ministern i Tidöregeringens kanske största skandal hittills.

Socialfallen på Proletärens redaktion är ju efterblivna på ett närmast dreglande sätt. Tror de på fullt allvar att tonårspojkar sitter och radikaliserar sina pappor? Ett politiskt högdjur som JF skulle sitta vid frukostbordet och ta intryck av sonens politiska idéer (som han förmodligen inte ens avhandlat med pappan)? Man förstår att sådana idéer kan uppstå i barnlösa stalinisters sjuka hjärnor, men de har inget med verkligheten att göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in