Citat:
Ursprungligen postat av
Omduvaemin
Varför säger socialtjänsten att barnen uppvisar sexuellt avvikande beteende i placeringarna?
För att de gjorde det?
Citat:
Ursprungligen postat av
Omduvaemin
Vad menar du att hon försökte filma ? Ville hon ha bevis ?
Ja, genom att försöka coacha barnet till vad det skulle säga, kollar man hennes lives så är just detta något hon inte tar upp alls när hon pratar om varför barnen togs.
Citat:
Ursprungligen postat av
Omduvaemin
När socialtjänsten säger att barnen har sexuellt avvikande beteenden vad tror du det kommer ifrån? Du tror inte att de lärt sig detta beteende någon stans ifrån ?
Jag tror de fått det från någon av deras föräldrar
Citat:
Ursprungligen postat av
Omduvaemin
Många föräldrar går ju till sjukhuset för feber idag, är det också ett övergrepp?
Att frekvent tvinga med sina barn till sjukhus och undersökningar mer än vad som kan anses rimligt, ja det är en form av övergrepp skulle jag vilja påstå.
Citat:
Ursprungligen postat av
Omduvaemin
Så du tror att S gjort detta för att få vårdnaden av barnen och att hon ljugit om sexuella övergrepp ?
Jag tror hon ljugit, eller försökt fabricera fram saker ja.
Citat:
Ursprungligen postat av
Omduvaemin
Hur tror du pappan behandlade S och barnen?
Säkert rätt illa, han verkar inte heller vara något direkt stjärnskott, men vad man kan läsa om honom så verkar han ha jobbat på sig själv sen det begav sig, så vitt jag vet får han ha umgänge med barnen, samt att han bor med en ny partner och barn, där det inte verkar vara några problem, han jobbar och verkar ha blivit ren dessutom.