Citat:
Ursprungligen postat av
kurt-sune
Barnrättsorganisation? Det är väl två personer på sin höjd. Hur kan man kalla det för en barnrättsORGANISATION? Ni har ju gång på gång nämnt saker de sagt och allt är ju inte helt felaktigt om man börjar skrapa lite på ytan vad det är soc håller med bakom sekretessen i barnärenden.
Det är de själva som säger det, men åter igen, varför har du åsikter utan att ens titta eller lyssna på deras galna uttalanden?
Citat:
Ursprungligen postat av
kurt-sune
Jag har inte tagit ställning till någonting.
Det har du ju visst det, du har till och med gått så långt att sagt att de till 90% har rätt i vad de säger, detta helt utan att aktivt ens titta eller lyssna på vad de har att säga.
Citat:
Ursprungligen postat av
kurt-sune
Jag säger bara att allt de säger inte är felaktigt, utan rent av den obekväma sanningen om socialtjänsten och hur de lever rövare bakom domstolarnas och nämnderna ryggar. Precis som i fallet Adam.
Och nu var vi tillbaka till Adam? Du har ingen aning om vad "allt de säger" ens är, du har dessutom inget intresse av att ta reda på det, då informationen finns öppen för vem som helst.
Citat:
Ursprungligen postat av
kurt-sune
Jag har inget med dem att göra, men jag konstaterar bara att allt de säger är inte desinformation, utan tvärtom i många fall ren och skär INFORMATION om LVU-processens grova brister i rättssäkerhet. Alla som har barn kan drabbas av detta haveri som hör hemma i forna DDR och borde förpassas till historiens skräphög.
Alla som inte håller med dig i dina påståenden tillhör någon så kallad socvurmar sekt eller klubb, men du själv som försvarar allt jävla knas som kommer från detta gäng desinformatörer det är tydligen annorlunda. Utifrån din egna logik så är du helt klart en stolt medlem av Family United, antingen det eller så får du helt enkelt släppa snacket om socvurmarklubb etc.
Sen är vi vidare tillbaka till dig bara repetera saker du sagt hundratals gånger innan, bespara mig, tack jag har hört det tillräckligt nu, har bemött det flertalet gånger dessutom, din besatthet av att bara repetera samma mantra om och om igen kommer jag aldrig förstå och har inget intresse för heller, kan du inte föra en simpel dialog utan att göra så här, så låt bara bli.