2025-07-02, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Favoritgame
Det finns en överrepresentation bland män överlag att vara sexuella brottslingar, kriminella och slå sina kvinnor. Ska man därför förbjuda män att få uttrycka sin sexualitet för att kvinnor kan komma att utnyttjas? Istället ska man jobba mot avarter inom dessa områden och då kan ju t ex Pride vara ett bra tillfälle att informera om problematiken med pedofili och vart man ska vända sig om man utsatts eller behöver hjälp med sitt beteende.

Du kan ju spinna vidare på frågan i näst intill oändlighet men här är det inte topic.

Barn är speciellt utsatta och behöver därför speciellt skydd.
Pride skall inte informera något alls till barn.
Pride och HBTQP-rörelsen skall hålla sig ifrån barn. Det är därför lagen skapades i Ungern.
Ungern vill skydda barn.
Du vill det inte.

Bättre att du stannar i ett land där det okej att grooma barn. Där trivs du nog bäst.
Citera
2025-07-02, 09:46
Medlem
SaulGoodman43s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar
Yttrandefriheten är inskränkt i alla länder som jag känner till. Det är inget konstigt att alla inte får göra precis vad de vill hela tiden. Lagen kom till för att skydda barn från sexuell propaganda. Barn skall skyddas, tycker du inte det?
Du får fortfarande stoppa din snopp i din pojkväns mun och berätta om det för dina vuxna vänner. Du får dock inte försöka locka små barn att bevittna detta.
Jag kan förstå att du inte gillar att bli begränsad när du försöker sprida ditt evangelium men barn skall få vara barn. De behöver inte dina detaljrika berättelse om dina sexuella erfarenheter med andra män.

Anledningen till att den så kallade paraden är så stor i år är för att det bedrivs en påverkansoperation från utlandet.
Mängder med utländska agenter har tagit sig till Ungern för att försöka påverka inhemska lagar.
Detta om något borde skrämma alla. Vilket land är näst på tur att utsättas för dessa angrepp?
Vem styr attacken och varför?

Jag söker inga bortförklaringar. Jag tycker det är bra med skyddandet av barn, även om du vill att de skall vara ett lagligt villebråd.
Gillar du inte Ungerns lagar, låt bli att åka dit.
Det är inte svårare än så.

Nja, yttrandefriheten är extremt stark i Europa. Den är däremot begränsad i pissländer som du beundrar.

Absolut ska barn skyddas från extremistjävlar som du.

Och dina fantasier om att pridetåget i Ungern utgjordes av utländska agenter är enbart trams som enbart du och din sort (samt rysshoran Orban) kör med. Men styrk för all del påståendet om du mot förmodan kan.
Citera
2025-07-02, 09:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Snyggast.i.Speedo
Nazister på flashback bländar svenska folket återigen med den typiska nazistens avvikande låga intelligens.

Avskummet Orban är ett genomkorrupt avskum som under 15 år rånat ungerska folket och berikat korrupta skithögar i sin krets. Ungerska folket är fattigast i hela EU pga Orbans vanstyre.

Nej Ungern är inte EU's fattigaste land.
Varför kommer du med lögner hela tiden?
Du får kolla lite själv innan du skriver en massa dravel.
Citera
2025-07-02, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SaulGoodman43
Nja, yttrandefriheten är extremt stark i Europa. Den är däremot begränsad i pissländer som du beundrar.

Absolut ska barn skyddas från extremistjävlar som du.

Och dina fantasier om att pridetåget i Ungern utgjordes av utländska agenter är enbart trams som enbart du och din sort (samt rysshoran Orban) kör med. Men styrk för all del påståendet om du mot förmodan kan.

Jag har inte graderat styrkan på yttrandefriheten, hur gör man ens det?
Det jag skrev var att yttrandefriheten är inskränkt i de länder jag känner till.

Här i Sverige får du inte yttra dig om vad du vill. Du får inte ens förolämpa poliser längre.
I Storbritannien och Tyskland får du inte kritisera politiker för då kommer polisen hem till dig och gör husrannsakan.
Du får inte ens ifrågasätta förintelsen för då blir du ställd inför rätta.
Så är Sverige ett pissland eller är yttrandefriheten extremt stark här? Det kan man debattera om.

Så varför ifrågasätter du Ungerns rätt att själva stifta sina inhemska lagar? Som jag redan har visat så har alla länder inskränkningar, oavsett vad du hävdar.

Du tycker barn skall skyddas från människor som mig? Eftersom jag vill att barn skyddas i lagstiftning angående att de skall slippa bli utsatta för sexuella påtryckningar i alla dess former. Det måste betyda då att du är precis tvärtom, du vill inte ha detta skydd för barnen.
Inte undra på att du blir upprörd då att Ungern skyddar sina små.

Du kan säkert åka till andra länder o få utlopp för dina inre demoner. Eller så söker du bara läkarvård för dina problem.
Fler länder borde dock följa i Ungerns fotspår,

Här är länken (igen) där du kan läsa om påverkansoperationer mot Ungern.
https://www.friatider.se/orban-svenska-politikernas-prideparad-i-budapest-ett-motbjudande-spektakel
Citera
2025-07-02, 12:30
Medlem
SaulGoodman43s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muskback-forum
varför gäller inte lagarna för pridefolket?

vet du vad sexuella trakasserier är?

pridetåget var olagligt.

bara för att man inte såg en dildo så betyder det inte att det inte fanns. kan har inte tittat på varenda deltagare.

Lagar stiftade av rysshororna i regimen i Ungern är lika mycket värda som använt dasspapper.

Du vet uppenbarligen inte vad sexuella trakasserier är, lilla vän.
Citera
2025-07-02, 12:32
Medlem
SaulGoodman43s avatar
Citat:
Jag har inte graderat styrkan på yttrandefriheten, hur gör man ens det?
Det jag skrev var att yttrandefriheten är inskränkt i de länder jag känner till.

Här i Sverige får du inte yttra dig om vad du vill. Du får inte ens förolämpa poliser längre.
I Storbritannien och Tyskland får du inte kritisera politiker för då kommer polisen hem till dig och gör husrannsakan.
Du får inte ens ifrågasätta förintelsen för då blir du ställd inför rätta.
Så är Sverige ett pissland eller är yttrandefriheten extremt stark här? Det kan man debattera om.

Så varför ifrågasätter du Ungerns rätt att själva stifta sina inhemska lagar? Som jag redan har visat så har alla länder inskränkningar, oavsett vad du hävdar.

Du tycker barn skall skyddas från människor som mig? Eftersom jag vill att barn skyddas i lagstiftning angående att de skall slippa bli utsatta för sexuella påtryckningar i alla dess former. Det måste betyda då att du är precis tvärtom, du vill inte ha detta skydd för barnen.
Inte undra på att du blir upprörd då att Ungern skyddar sina små.

Du kan säkert åka till andra länder o få utlopp för dina inre demoner. Eller så söker du bara läkarvård för dina problem.
Fler länder borde dock följa i Ungerns fotspår,

Här är länken (igen) där du kan läsa om påverkansoperationer mot Ungern.
https://www.friatider.se/orban-svenska-politikernas-prideparad-i-budapest-ett-motbjudande-spektakel

Haha, Fria tider!? Vilken "seriös" källa😅

Ja det är verkligen synd om er extremistjävlar som inte får bryta mot diskrimineringslagen och sprida nazilögner om föriintelsen. Jävla idiot🤦‍♂️
Senast redigerad av SaulGoodman43 2025-07-02 kl. 12:35.
Citera
2025-07-02, 12:54
Medlem
Muskback-forums avatar
Citat:
Så du bor mitt i paraden? Om man vill ha lugn och ro kanske man inte ska bo centralt i en storstad...
man kanske bodde där sen länge. ska den då behöva flytta på sig?
ja då har du inte några argument.
Citera
2025-07-02, 13:10
Medlem
Muslimfittas avatar
Noterat.

Det är väl bra att Orban inte slår ner spektaklet utan låter människor få vara ifred. Det här säger jag trots att jag inte är för Pride öht. Den innehåller för många förvirrade och störda personer där de verkar vara besatta av sex och kön, men framförallt att den samlar många pedofiler.

Men!

Gör det här nu i valfritt muslimskt land nästa gång.
Citera
2025-07-02, 13:29
Medlem
SaulGoodman43s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muskback-forum
så du kan gå runt i stockholm på morgonkvisten och vifta med din dildo och kolla med sugande blick på folk utan att åka in i finkan?

orban gjorde rätt som höll det isolerat. inga upplopp skedde eller hur?

Nej påstod jag det?

Rysshoran Orban gjorde inte ett skit. Allt gällande prideparaden organiserades av borgmästaren i Budapest.
Citera
2025-07-02, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SaulGoodman43
Haha, Fria tider!? Vilken "seriös" källa😅

Ja det är verkligen synd om er extremistjävlar som inte får bryta mot diskrimineringslagen och sprida nazilögner om föriintelsen. Jävla idiot🤦‍♂️

Du må tycka vad du vill om källan. Men rätta den gärna om den är fel. Har de individer som nämndes i artikeln, inte varit med i påverkansoperationen i Ungern?

Angående de olika exempel jag angav för att visa att alla länder inskränker friheten så försöker du nu skifta fokus märker jag.

Varför dessa ständiga personangrepp? Är det för att kompensera att du inte har något på fötterna?
Citera
2025-07-02, 19:12
Medlem
Citat:
Jo Pride arbetar för att öka acceptansen för sexuella minoriteter i världen. En grupp som historiskt och även i vår nutid utsatts för hot, hat och förföljelse. En mycket utsatt grupp i vårat samhälle är faktiskt barn som utsätts för grova övergrepp i framförallt skolan om man visar tecken på homosexualitet. Därför är det självklart att Pride arbetar gentemot bl a skolor för att minska diskrimineringen.

Hur får du det till sexuell propaganda eller pedofili? Om personer missköter sig med t ex pedofili så får man anmäla dessa individer och inte försöka svartmåla en hel folkrörelse som arbetar för lika villkor i samhället. Bara patetiskt hur du beskyller andra för pedofili när du inte kan argumentera på en saklig nivå.

Ja jag vet att HBTQP-rörelsen arbetar för acceptansen för sexuella minoriteter. Pedofili är en av dessa som man arbetar mycket hårt med att försöka marknadsföra överallt i världen.

Jag förstår inte varför du tycker det är en så dålig idé att skydda barnen i Ungern från sexuell propaganda?
Jag kan bara se en enda anledning till detta och det är att du vill komma åt barnen.
Du kan fortsätta vara bög även i Ungern, men du får skippa barnbiten då det numera är olagligt att försöka komma åt dem.
Citera
2025-07-02, 19:13
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Du må tycka vad du vill om källan. Men rätta den gärna om den är fel. Har de individer som nämndes i artikeln, inte varit med i påverkansoperationen i Ungern?

Angående de olika exempel jag angav för att visa att alla länder inskränker friheten så försöker du nu skifta fokus märker jag.

Varför dessa ständiga personangrepp? Är det för att kompensera att du inte har något på fötterna?
Tsk, tsk, och DET ska komma från en som vräker ur sig helt grundlösa beskyllnimgar om pedofil?? Kan du väl iofs göra på Flashback, men kom då för h-e inte sen och grina om någon kallar dig för fula saker. Idiot! Patetiska snöflinga!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in