Citat:
Ursprungligen postat av
SaulGoodman43
Nja, yttrandefriheten är extremt stark i Europa. Den är däremot begränsad i pissländer som du beundrar.
Absolut ska barn skyddas från extremistjävlar som du.
Och dina fantasier om att pridetåget i Ungern utgjordes av utländska agenter är enbart trams som enbart du och din sort (samt rysshoran Orban) kör med. Men styrk för all del påståendet om du mot förmodan kan.
Jag har inte graderat styrkan på yttrandefriheten, hur gör man ens det?
Det jag skrev var att yttrandefriheten är inskränkt i de länder jag känner till.
Här i Sverige får du inte yttra dig om vad du vill. Du får inte ens förolämpa poliser längre.
I Storbritannien och Tyskland får du inte kritisera politiker för då kommer polisen hem till dig och gör husrannsakan.
Du får inte ens ifrågasätta förintelsen för då blir du ställd inför rätta.
Så är Sverige ett pissland eller är yttrandefriheten extremt stark här? Det kan man debattera om.
Så varför ifrågasätter du Ungerns rätt att själva stifta sina inhemska lagar? Som jag redan har visat så har alla länder inskränkningar, oavsett vad du hävdar.
Du tycker barn skall skyddas från människor som mig? Eftersom jag vill att barn skyddas i lagstiftning angående att de skall slippa bli utsatta för sexuella påtryckningar i alla dess former. Det måste betyda då att du är precis tvärtom, du vill inte ha detta skydd för barnen.
Inte undra på att du blir upprörd då att Ungern skyddar sina små.
Du kan säkert åka till andra länder o få utlopp för dina inre demoner. Eller så söker du bara läkarvård för dina problem.
Fler länder borde dock följa i Ungerns fotspår,
Här är länken (igen) där du kan läsa om påverkansoperationer mot Ungern.
https://www.friatider.se/orban-svenska-politikernas-prideparad-i-budapest-ett-motbjudande-spektakel