2025-07-02, 19:29
Medlem
Nederlag skulle jag inte kalla det. En enorm win. 200 är såklart i överkant och saltade siffror.

Med tanke på hur de försöker normalisera den här galenskapen och få det att verka som dom är i majoritet, så kan man ju bara skratta åt den här skiten.

Undrar hur mycket pröjsa eller andra incitament de fick för att gå där.
Citera
2025-07-02, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar
Ja jag vet att HBTQP-rörelsen arbetar för acceptansen för sexuella minoriteter. Pedofili är en av dessa som man arbetar mycket hårt med att försöka marknadsföra överallt i världen.

Jag förstår inte varför du tycker det är en så dålig idé att skydda barnen i Ungern från sexuell propaganda?
Jag kan bara se en enda anledning till detta och det är att du vill komma åt barnen.
Du kan fortsätta vara bög även i Ungern, men du får skippa barnbiten då det numera är olagligt att försöka komma åt dem.

Du verkar ju vara helt besatt av pedofili, med ditt sätt att tänka kan man ju inte göra någonting alls för att något då kan gå fel. Och nej HBTQ rörelsen arbetar inte för att öka acceptansen för pedofili.
Citera
2025-07-02, 19:39
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Revisionisten
Nederlag skulle jag inte kalla det. En enorm win. 200 är såklart i överkant och saltade siffror.

Med tanke på hur de försöker normalisera den här galenskapen och få det att verka som dom är i majoritet, så kan man ju bara skratta åt den här skiten.

Undrar hur mycket pröjsa eller andra incitament de fick för att gå där.
Japp, för att det är ju absolut helt otänkbart att det finns människor som tänker på något annat sätt än du och som vill visa det i t ex någon form av demonstration, om de inte fått fett mycket betalt av Gates och Soros, eller hur, pucko?
Citera
2025-07-02, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
Japp, för att det är ju absolut helt otänkbart att det finns människor som tänker på något annat sätt än du och som vill visa det i t ex någon form av demonstration, om de inte fått fett mycket betalt av Gates och Soros, eller hur, pucko?

Självklart finns det en minoritet som är hjärndöd och sväljer all propaganda och hittepå.
Så har det varit genom alla tider.

Sen kan du och dina övriga enhörningar hitta på massa annat trams och se hur många som sväljer det.
Citera
2025-07-02, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Favoritgame
Du verkar ju vara helt besatt av pedofili, med ditt sätt att tänka kan man ju inte göra någonting alls för att något då kan gå fel. Och nej HBTQ rörelsen arbetar inte för att öka acceptansen för pedofili.

Det är du som tycker den ungerska lagen är fel. En lag som skall skydda barnen.
Som jag har skrivit flera gånger tidigare. Du kan fortfarande vara bög i Ungern. Du får dock inte fortsätta med din sexuella propaganda riktat till barn.

Jag förstår inte varför du fortsätter o prata. Vad är det att vara emot?
Citera
2025-07-02, 21:02
Medlem
Citat:
Jo, de gör det. Det handlar om att promota sexuell pervesion och pedofil.

Nej om rättigheter för sexuella minoriteter i samhället.

Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar
Det är du som tycker den ungerska lagen är fel. En lag som skall skydda barnen.
Som jag har skrivit flera gånger tidigare. Du kan fortfarande vara bög i Ungern. Du får dock inte fortsätta med din sexuella propaganda riktat till barn.

Jag förstår inte varför du fortsätter o prata. Vad är det att vara emot?

Jag är emot att man förbjuder Pride i Budapest, det du kallar för propaganda skulle jag nog mer kalla för upplysningskampanjer. Sedan skyddar man barnen bäst genom att dessa får lära sig om sina rättigheter och att man ska behandlas med respekt oavsett sin sexuella läggning. Du sprider faktiskt hat genom att påklistra pedofili på alla som jobbar med sexuella rättigheter i samhället.
Citera
2025-07-02, 21:31
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Självklart finns det en minoritet som är hjärndöd och sväljer all propaganda och hittepå.
Så har det varit genom alla tider.

Sen kan du och dina övriga enhörningar hitta på massa annat trams och se hur många som sväljer det.
Det är ju lite roligt när någon från en liten betydelselös klick som den svenska homofoba stollehögern säger så där. Vad är det för fel på dig? Bor du mitt ute i skogen utan några grannar? Det är ju DU som är konstig och avvikande. Det normala i dagens Sverige är ju att inte ha några hang ups om homosexualitet, det är det ju bara neandertalare som har. Det FINNS absolut andra som du, men utan internet hade ni ju haft svårt att finna varandra.

Och bara för att förekomma: jag är själv så hetero man kan bli, älskar kvinnor som de är, har fru sedan många år och barn. Hur har du det själv på det området? Blir brudarna impade när du knackar bög?
Citera
2025-07-03, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SaulGoodman43
Vilken artikel? Fria tider är ren dynga.

Det är du som har bevisbördan så kom med en seriös källa tack.

Och det är inte personangrepp: jag kallar dig och din sort vid sitt rätta namn😉

Du har fått en seriös källa. Men avfärdar du allting så är det väldigt svårt att "bevisa" något.

Här har du ytterligare en källa:

Citat:
Idag inleds den 30:e Prideparaden i Budapest – trots att den förbjudits av myndigheterna.

De som deltar i eller har arrangerat paraden riskerar både böter och fängelse, enligt den nya lag som regeringen fattade i mars i år.

EU-parlamentarikern, Miljöpartiets Alice Bah Kunkhe, säger att hon tänker delta i marschen för att tillsammans med hennes ungerska vänner försvara rättigheter och friheter.

https://www.sverigesradio.se/artikel/alice-bah-kuhnke-mp-i-budapest-jag-ar-djupt-oroad

Vill du ha ytterligare källor får du leta själv.
Så nu har jag visat dig att du hade fel. Ungern är utsatt för en påverkansoperation av utländska agenter.

Alice Bah tänker medvetet bryta mot de lagar som de folkvalda i Ungern har infört. Bara för att hon inte är nöjd med dessa.

Du kan fortsätta prata i nattmössan för du har inget på fötterna.
Du är för pedofili och för påverkansoperationer i andra demokratiska länder, vilket jag anser är förkastligt.
Citera
2025-07-03, 11:05
Medlem
Pride är bara så löjligt. Inte konstigt att Orban inte vill se det.

Vanlig homosexualitet är verkligen inget problem i Ungern. Så egentligen, vad vinner man på att klä ut sig och bara se allmänt patetisk ut? Ingenting. De som tror det är nollor. Transrörelsen är på väg att dö. De tror att de är viktigare än de är.
Citera
2025-07-03, 11:06
Medlem
Tycker tjockisen ABK gör helt rätt och visar återigen på att vänsteraktivister inte bryr sig om lagar och regler.
Citera
2025-07-03, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Favoritgame

Jag är emot att man förbjuder Pride i Budapest, det du kallar för propaganda skulle jag nog mer kalla för upplysningskampanjer. Sedan skyddar man barnen bäst genom att dessa får lära sig om sina rättigheter och att man ska behandlas med respekt oavsett sin sexuella läggning. Du sprider faktiskt hat genom att påklistra pedofili på alla som jobbar med sexuella rättigheter i samhället.

Alla länder har rätt att stifta sina egna lagar.
Du har däremot inte rätt att bedriva påverkansoperationer i andra länder.
Det är mer att likna ett försök till statskupp.

Ja, klart du skulle kalla det något annat, mer förmildrande.
Barnaga = Kärleksfull uppfostran
Mord = Retroaktiv abort
Rån = Ridderlig omfördelning av resurser.

Pride sysslar med propaganda. Barn lär sig inte bäst av HBTQP-rörelsen perversa böjelser.
Barn i Ungern får lära sig om sina rättigheter så oroa dig inte över det. Däremot så är de skyddade från HBTQP-rörelsens propaganda, då det är olagligt att närma sig barn och försöka förvrida deras huvuden.

Det är inte hat att hävda att många bögar även är pedofiler.
Det är heller inte hat att ifrågasätta varför du är så ivrig till att riva upp denna lag som skyddar barnen.
Citera
2025-07-03, 13:53
Medlem
Oroande att vissa politiker från andra länder anser att det är deras rättighet (och skyldighet) att åka till Ungern och trotsa protest förbudet. Hur hade det sett ut om politiker kom till Sverige och trotsade diverse förbud? Tänk om orban kom hit och stöttade olagliga protester?

Jag kan ha full förståelse för att man sympatiserar med Pride människorna men låt de sköta sin egen kamp i sitt eget land.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in