2025-07-01, 18:50
Medlem
SaulGoodman43s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muskback-forum
det var ett retoriskt påstående.

om du viftar med en dildo så tjänar du inte på det i normalt folks ögon.

Gemene man i Ungern blir nog mer upprörd över att Orban suger rysskuk.

Vem fan blir upprörd över en dildo? Är du och din sort alla lika lättkränkta?😅
Citera
2025-07-01, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar
Hur fan kan du tycka det fetade är likställt med att skydda barn från pedofiler?

Jag ser att du gärna vill sexualisera barn och i mina ögon är det jävligt sjukt.
Du försvarar pedofiler och tycke de skall ha rätt att komma nära barn och "undervisa" dem i blommor o bin.
Du är en jävligt skadad individ.

Snarare du som är en sjuk individ som likställer homosexualitet med pedofili.
Citera
2025-07-01, 19:14
Medlem
Var 10 000 av dem från Tyskland?
EUs fel i så fall!

Skämt åsido tycker jag det är löjligt att förbjuda en parad. Det är ingen parad i min smak så jag håller mig helt enkelt undan när den passerar, men förbud är inte vägen att gå.
Citera
2025-07-01, 19:22
Medlem
Muskback-forums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaulGoodman43
Gemene man i Ungern blir nog mer upprörd över att Orban suger rysskuk.

Vem fan blir upprörd över en dildo? Är du och din sort alla lika lättkränkta?😅
och ändå så röstade gemene man på Orban

jag tror nog att gemene ungrare tänker att de kan stoppa tillbaka dom där dildosarna nånstans därhemma. no pun intended
Citera
2025-07-01, 19:24
Medlem
Verkar gå bra för Ungern, de är snart ikapp oss ekonomiskt.

📊 Hungary
2010: Roughly $18,582 International $ per person
2025 (projected): About $49,147 International $ per person .

Change since 2010:
Hungary’s GDP PPP per capita has increased by approximately +165%, rising from ~ $18.6k to ~$49.1k.

📊 Sweden
2010: Around $48,586 International $ per person
2025 (projected): Approximately $74,147 International $ per person
en.wikipedia.org
Change since 2010:
Sweden’s GDP PPP per capita has grown by about +53%, from ~$48.6k to ~$74.1k.
Citera
2025-07-01, 19:48
Medlem
SaulGoodman43s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muskback-forum
och ändå så röstade gemene man på Orban

jag tror nog att gemene ungrare tänker att de kan stoppa tillbaka dom där dildosarna nånstans därhemma. no pun intended

Rysshoran Orbans popularitet är stadigt dalande.

Vilka dildos pratar du om?
Citera
2025-07-01, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Har du funderat på varför ytterst få personer utanför det sk. "västerlandet" är intresserade av några sodomitparader?
Faktiskt inte. Jag låter folk göra vad de vill sålänge de håller sig inom lagens ramar. Sköter mig själv o skiter i andras sysslor.
Citera
2025-07-01, 20:31
Medlem
SaulGoodman43s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoldemortZelenskyj
Njä, jag menade inte främst det massiva tillskott av ukrainska kvinnor som näringen har erfarit under senare år, utan i största allmänhet.

Jaha de är säkerligen i minoritet i jämförelse med er rysshoror som besudlar Sverige. Dessutom finns ju redan åtskilliga ryssluder i Ungerns regering så de kan säkert ställa upp i paraden.
Citera
2025-07-01, 21:15
Medlem
JoakimBalls avatar
återigen en till totalt astro turfed händelse, totalt oorganiskt, sponsrat av globalisterna. Såg våran goda Greta i en intervju, om det inte är en röd flagga så går du inte att rädda.
Citera
2025-07-02, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zobra
Det krävs bra mycket mer än såhär för att en (ändå) såpass stabil statschef med stab ska känna sig rädda.

Man undrar ju lite grann hur hbtq-förespråkarna egentligen tror att detta kommer påverka opinionen i Ungern.

Tror de folket kommer se Orbán vara oförmögen att stoppa Pride-parader och tänka "nu älskar vi plötsligt Pride och tänker rösta på ett liberalt alternativ"?

Eller tror de folket kommer se Orbán vara oförmögen att stoppa Pride-parader och tänka "vi behöver rösta på någon som kan gå hårdare åt bögarna"...?
Citera
2025-07-02, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Favoritgame
Snarare du som är en sjuk individ som likställer homosexualitet med pedofili.

Du har tydligen problem med läsförståelsen.
Jag tar det ett varv till så även du kanske kan hänga med.
Det råder en överrepresentation av pedofiler bland bögar.

Att Orban skyddar barnen från att bli utnyttjade är tydligen inte bra i din värld.
Man kan undra varför?
Senast redigerad av 45Lokar 2025-07-02 kl. 09:21.
Citera
2025-07-02, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SaulGoodman43
Nja, inte riktigt. Har faktiskt aldrig bevistat ett pridetåg men jag anser att yttrandefrihet är viktigt även om idioter som du inte gör det.

Tydligen har inte lagen brett stöd i Ungern i och med att de aldrig haft en större prideparad än i år. Så man kan säga att Orban har ökat intresset för pride tack vare sitt förbud samt att han suger rysskuk. Att du sedan inte kan bidra med en seriös källa till dina efterblivna åsikter är ditt problem. Du är en sådan person som alltid kommer hitta bortförklaringar.

Yttrandefriheten är inskränkt i alla länder som jag känner till. Det är inget konstigt att alla inte får göra precis vad de vill hela tiden. Lagen kom till för att skydda barn från sexuell propaganda. Barn skall skyddas, tycker du inte det?
Du får fortfarande stoppa din snopp i din pojkväns mun och berätta om det för dina vuxna vänner. Du får dock inte försöka locka små barn att bevittna detta.
Jag kan förstå att du inte gillar att bli begränsad när du försöker sprida ditt evangelium men barn skall få vara barn. De behöver inte dina detaljrika berättelse om dina sexuella erfarenheter med andra män.

Anledningen till att den så kallade paraden är så stor i år är för att det bedrivs en påverkansoperation från utlandet.
Mängder med utländska agenter har tagit sig till Ungern för att försöka påverka inhemska lagar.
Detta om något borde skrämma alla. Vilket land är näst på tur att utsättas för dessa angrepp?
Vem styr attacken och varför?

Jag söker inga bortförklaringar. Jag tycker det är bra med skyddandet av barn, även om du vill att de skall vara ett lagligt villebråd.
Gillar du inte Ungerns lagar, låt bli att åka dit.
Det är inte svårare än så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in