2025-06-28, 20:38
Medlem
Hej.

Så fort det uppstår minsta lilla stress i mitt liv börjar jag missbruka elvanse och alkohol. Detta mynnar sedan, oundvikligen, ut i någon typ av mani där jag uppför mig totalt galet, hotfullt och gränslöst.

Jag upplever att endast mitt galna, aggressiva jag, är kapabel till att hantera stress och triggande människor i min omgivning. Det aggresiva jaget skyddar mig från det negativa - människor blir rädda för mig och håller sig borta, vilket i sin tur erbjuder ett extra skydd.

Personligen anser jag att detta är ett fullgott sätt att leva sitt liv på i ett sjukt och snevridet samhälle.

Hur gör ni för att bli extra sjuka i huvudet i vardagen? Alla tips för att öka sinnessjukdom mottages.
2025-06-28, 21:01
Medlem
Köp rejäla mängder pcp och metamfetamin och gå fucking lös på det! Kör en vecka åt gången utan någon sömn bara massaaaa knarkkk. Fundera inte ens bara gör det du kommer tacka mig senare!
2025-06-28, 21:42
Medlem
Nice idé. Har du någon bra shop där man kan införskaffa detta?

Citat:
Ursprungligen postat av NZT1337
Köp rejäla mängder pcp och metamfetamin och gå fucking lös på det! Kör en vecka åt gången utan någon sömn bara massaaaa knarkkk. Fundera inte ens bara gör det du kommer tacka mig senare!
2025-06-28, 21:42
Medlem
pn222jws avatar
Ett ofelbart bra sätt är att sova en istället för sex, sju timmar / dygn i några veckor.
2025-06-29, 04:37
Medlem
Molekyl3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NZT1337

Halvklurigt att lösa raketbränsle i landet väl?
2025-06-29, 05:44
Medlem
particulum1s avatar
Inte för att vara en tråkmåns eller sätta käppar i hjulet för dina äventyr men jag tycker att du kan nöja dig med intentionen att hitta sätt att bli lite psyksjuk. Det är ju ändå ganska psyksjukt?

Kanske inte på nivån att du springer naken i centrum eller målar hemliga koder och symboler på väggarna dag ut och dag in, men ändå tillräckligt för att kvalificera sig på en hyfsat bra nivå utan att gå helt bananas.
2025-06-29, 05:55
Medlem
Målet är att tappa samtliga spärrar och leva i ett konstant maniskt och/eller psykotiskt tillstånd.

Citat:
Ursprungligen postat av particulum1
Inte för att vara en tråkmåns eller sätta käppar i hjulet för dina äventyr men jag tycker att du kan nöja dig med intentionen att hitta sätt att bli lite psyksjuk. Det är ju ändå ganska psyksjukt?

Kanske inte på nivån att du springer naken i centrum eller målar hemliga koder och symboler på väggarna dag ut och dag in, men ändå tillräckligt för att kvalificera sig på en hyfsat bra nivå utan att gå helt bananas.
2025-06-29, 05:57
Medlem
Jag har planerat att undvika sömn ett antal dagar nu i syfte att trigga ett maniskt tillstånd.

Citat:
Ursprungligen postat av pn222jw
Ett ofelbart bra sätt är att sova en istället för sex, sju timmar / dygn i några veckor.
2025-06-29, 06:12
Medlem
Inspirit81s avatar
jag har det köp amfetamin i en vecka sedan när det börjar gå ur droppar du fem lsd trippar.

EFter du börjar känna av det så går du till akutpsyk i full mundering och bar underkropp, och endast med en dildo i handen.

Så inleder du samtalet med dem ni förföljer mig varför då med högton,seddan får du improvisra lite men säg absolut inget som är sammanhängande eller som de kan tolka som du vet vad du talar om.

När du sedan blir inlagd går di loss med alla dina sjuka fantasier på allt och alla därinne.

När du väl blir utskriven eller när så lovar jag dig du har blivit mera psyksjuk än du var innan och sådär fungerar det och nästa gång blir du ännu mera.

Kom ihåg inget kan stoppa dig och varför läser de dina tankar för det är dem som ska hålla käften och lyssna på dig.
2025-06-29, 09:19
Moderator
evilhoneys avatar
Det får räcka med din tidigare tråd (FB) Hur får man en permanent psykos?
//mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in