Igår, 09:50
Medlem
https://www.friatider.se/sionist-korsfaste-pastor-i-usa

"Adam Sheafe, en engagerad sionist med hebreiska tatueringar runt halsen, erkände att han mördat och korsfäst pastorn Bill Schonemann, 76.

Den 76-årige pastorn Bill Schonemann hittades död i sitt hem, korsfäst på en vägg med en törnekrona på huvudet. Nu har en 51-årig sionist gripits för dådet – som hade planerat att döda 14 kristna profiler på ett liknande sätt, rapporterar turkiska TRT World.

Adam Sheafe, 51, greps två dagar efter mordet i samband med en inbrottsvåg i Arizona. I en intervju från sin fängelsecell berättar han för TRT World att han hade en lista på 14 präster han planerade att mörda.

– Jag har inte den minsta ånger. Jag planerar att slutföra det jag påbörjat, säger han.

Pastor Schonemann, verksam vid New River Bible Chapel norr om Phoenix, attackerades på påskdagen när han kom hem. Två kvinnor som var med honom skonades.

– Det är ett åtagande för Israel. Att rensa det från all ondska, förklarar Sheafe i intervjun.

– Jag är inte intresserad av att döda några andra människor än pastorer.

I intervjun, iförd blå fängelsekläder och med hebreiska tatueringar på halsen, hävdade han att Gud gett honom ett uppdrag.

– Om vår Herre ger mig en maktposition här på jorden så kommer jag att avrätta varje präst och bränna varje kyrka till grunden, säger han."

Offret korsfästes med törnekrona! Vilken tur att sadisten åkte dit innan han hann mörda alla på listan.
Citera
Igår, 10:47
Medlem
Talking-Donkeys avatar
Ibland leder religion en igenom galenskap och blindhet som är obegriplig.
Citera
Igår, 11:00
Medlem
kalkryggars avatar
Detta är ytterligare ett fall som läggs på ett enormt berg av fall som visar vad mycket hemskheter religioner leder till.

Han har uttryckt en vilja att få bli avrättad. Hur stor är möjligheten för att han kan bli det?

Kanske dags att USA börjar se över sina kopplingar och förespråkandes av religioner. Kanske dags för ett akut religionsförbud när det är så illa i USA som det är.
Senast redigerad av kalkryggar Igår kl. 11:03.
Citera
Igår, 11:24
Medlem
Busgriss avatar
Så fort galningar åberopar religion är det religionen det är fel på.
Citera
Igår, 12:15
Medlem
Talking-Donkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Detta är ytterligare ett fall som läggs på ett enormt berg av fall som visar vad mycket hemskheter religioner leder till.

Han har uttryckt en vilja att få bli avrättad. Hur stor är möjligheten för att han kan bli det?

Kanske dags att USA börjar se över sina kopplingar och förespråkandes av religioner. Kanske dags för ett akut religionsförbud när det är så illa i USA som det är.
Kan inte allt leda till galenskap?
Pengar tex.
Kanske vi ska förbjuda allt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in