Hej. Jag funderar på att gå bakåt i utvecklingen och byta från en smartphone till en knapptelefon men det enda jag kan känna att jag skulle sakna är Spotify. Jag undrar om någon kan rekommendera en knapptelefon som kan ha spotify?
Hej. Jag funderar på att gå bakåt i utvecklingen och byta från en smartphone till en knapptelefon men det enda jag kan känna att jag skulle sakna är Spotify. Jag undrar om någon kan rekommendera en knapptelefon som kan ha spotify?
Qin F21 Pro, F22 Pro och t.ex. Cat S22 Flip stödjer Spotify.
Han motsäger ju sig själv i videon, ”en telefon måste stödja Android eller iOS för att kunna använda Spotify” Nokia 2720 är varken Android eller iOS utan KaiOS. KaiOS stödjer inte Spotify.
Nokia 2720 stödjer definitivt inte Spotify, har den telefonen själv hemma.
Senast redigerad av Grauior 2025-09-10 kl. 00:59.
Han motsäger ju sig själv i videon, ”en telefon måste stödja Android eller iOS för att kunna använda Spotify” Nokia 2720 är varken Android eller iOS utan KaiOS. KaiOS stödjer inte Spotify.
Nokia 2720 stödjer definitivt inte Spotify, har den telefonen själv hemma.
Okej, då är det bara Android och iOS som stödjer Spotify.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!