Flashback bygger pepparkakshus!
2025-06-26, 02:18
Medlem
marklyft100s avatar
Hej på er!

Jag köpte ett par gram kokain bara för att testa. Helt onödigt egentligen, men jag ville se om jag ändrade uppfattning eftersom jag en eller två av mina 4-6 totala tillfällen faktiskt tyckt om det. Men då har det varit på barer eller liknande med alkohol i kroppen.

Nu är det så att jag inte känt nån eufori av kokainet, utan endast obehag. Bör noteras att säljaren är reko och väl omtyckt. Grön. Ingen annan klagar.

Jag bestämde mig för att lösa den sista gubben, kanske runt 0,7 gram i en pump och körde in den i analen... Mmm, bög m.m... Jag började må väldigt dåligt och kände av en stark inre ångest.

Har alprazolam hemma men det tyckte inte BögGPT att jag ska ta. Men vatten/blandsaft går nog ner och gör gott? Jag som hade blandat en strut här.

Har inte möjlighet att öka till sjukan just nu skulle beskriva känslan som början till en influensa. Hoppas det går över. Tack till er som vill hjälpa.

Kokain är inget för mig så länge jag inte är på en bar i ert varmt och gott land med trevligt sällskap. Men ska jag ta alprazolam? Är det en farlig "kombo"? Givetvis inga flödderdoser. Tog 2mg Alprazolam XR i samband med den anala penetreringen med tillhörande chem-sprut. Men jag har en jävla tolerans. Kan lätt ta 10-20 alpra utan att det märks nämnvärt.
Citera
2025-06-26, 02:49
Medlem
smileos avatar
Kan ju för fan inte inte rövpanna rn 0,7a ladd? Det är inte tjack! Hade du IV hade du kunnat dött. Det är en fet överdos.

Ta benzo och hoppas att du gjort fel.
Citera
2025-06-26, 03:07
Medlem
marklyft100s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smileo
Kan ju för fan inte inte rövpanna rn 0,7a ladd? Det är inte tjack! Hade du IV hade du kunnat dött. Det är en fet överdos.

Ta benzo och hoppas att du gjort fel.
Nej, det var jävligt idiotiskt. Men är uppe i varv.. Allmänt obehag. Känner inte hjärter bulta osv. Har tagit en rejäl överdos av amfetamin för 5 år sedan och då var jag övertygad om att jag skulle dö. Kändes som bakhuvudet skulle sprängas med kaskadspyor över hela golvet.

Jag blandade det i 2ml pump med lite saltlösning och förde in den så långt det gick.

Kör i mig 3 st blåbär då och hoppas på det bästa för det här går fan inte. Jag ligger stilla och försöker andas med. Ska kolla Inter nu. Fan med.

Tack för att du inte gav mig ett troll-svar i alla fall.
Citera
2025-06-26, 03:58
Medlem
marklyft100s avatar
Hjälpte lite med alprazolam och jag försöker dricka vatten/blandsaft. Har ätit tidigare idag. Fy fan säger jag.
Citera
2025-06-26, 09:21
Medlem
Hur mår du nu?
Citera
2025-06-27, 22:21
Medlem
marklyft100s avatar
Jag mår bra nu. 10mg Alprazolam och en liten joint nyss.

Denna tråd är ett testamente på min nuvarande situation i livet, men jag anser mig ändå ha kvar min heder.

Jag ska ta mig väck från allt slödder och bli en jättestark och väldigt gedigen, generellt omtyckt kille som lever nyktert.

Tack för svaren.
Citera
2025-09-26, 08:16
Avstängd
Skillnaden förutom miljön och intagningsättet som mycket väl kan ha gjort det hela till en otrevlig upplevelse är att du glömde en viktig del av ekvationen för att må bra på kokain så måste du ha etanol i dig. Kokain och etanol kan kombineras i levern av enzymet karboxylesteras och bilda kokaetylen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in