Citat:
Ursprungligen postat av
EAGLEofGOLD
Det fanns två värdiga vinnare, det var Tuva och Ingrid, att snurungen som inte ens är top 10 i år gick vidare är ett fiasko, att Love gick vidare var väl ok.
(Bedrövligt program när en musiktävling ska avgöras av ett syskons tragiska bortgång!!!)
Det är fullständigt vansinnigt sinnessjukt att inte Ingrid gick till final!!
Det är ju så typiskt idol och andra musiktävlingar i Sverige.
Den som har den snyftigaste snyfthistorien får snyftsveriges alla snyftröster!
Tänk om jag hade vetat det tidigare att ett dött syskon kan ta en till final.
Nästa år ska jag vara med. Jag förlorade också min lillebror 2017, skillnaden är att han blev 25 år (inte bara 6 ynka månader) och jag blev ensambarn efter han. Jag klarar nog av att klämma fram några krokodiltårar!
Förbered er på att lägga alla röster på mig!
Jag kanske måste gå med i en sekt innan också, så att dessa kan rösta också.