Nämen fy fan!
Det är sinnessjukt att inte Ingrid gick till final!!
Hela Hillsong sekten och alla tiktok-tokar har väl röstat ihjäl sig på Nicolina.
Att Love gick till final är ju riggat!
Tuva är den enda värdiga vinnaren av dessa tre. Hon har gjort en raketresa och gått ifrån klarhet till klarhet.
Vilken besvikelse!
Hade dom inte kunnat hitta nåt bättre än EMD till finalen?
__________________
Senast redigerad av Mommysnewtits 2025-11-29 kl. 22:52.
Noterar att det hela hösten har talats om att Love vill stå på sina egna ben men så fort det vankas finalplats görs det inslag med Mamma Hanna och kända moster Lina intervjuas i TV.
Noterar att det hela hösten har talats om att Love vill stå på sina egna ben men så fort det vankas finalplats görs det inslag med Mamma Hanna och kända moster Lina intervjuas i TV.
I finalen kommer Love sjunga Las Vegas ifrån melodifestivalen 2005. 🤭
Yeees ❤️
Niccolina hon förtjänar detta!!
Ingrid blir känd nu ändå ❤️
Det fanns två värdiga vinnare, det var Tuva och Ingrid, att snurungen som inte ens är top 10 i år gick vidare är ett fiasko, att Love gick vidare var väl ok.
(Bedrövligt program när en musiktävling ska avgöras av ett syskons tragiska bortgång!!!)