Citat:
Ursprungligen postat av
stycket
När du eldar på cannabis skapas ett gift dock. När du äter eller tillagar cannabis skapas inte detta giftet dock.
Gällande livsmedelsverket så känna de rätt så oseriösa ja och verkar meey följa gamla förlegade normer istället för att verkligen studera vad som är hälsosamt och inte. Självklart är de en del av hjärntvätten men undrar lite hur de kan vara så okritiska och lata.
Tack, jag har korrigerat detta. Jag har thca hash jag har velat äta efter uppvärmning istället för att röka det för att jämföra effekten.
Ifall du läser på så står det i Bibeln att faraonerna höll sina slavar under kontroll med olika gifter, som via mat när slavar fick meloner, fyllda med giftiga frön och vitlök, en avsiktligen giftig rot, samt fisk som är fyllt med tungmetaller d.v.s. miljögifter. (4 Moseboken 11 : 5 / Numbers 1 :5)
Är man, som många är, hela sitt liv förgiftad av "medicin" och "mat" som egentligen enbart är giftigt är det svårt att föreställa sig hur väl man egentligen ska fungera skapad i avbild av Gud, något man märker när man börjar utesluta allt som är avsiktligen giftigt och regelbundet fastar, samt använder cannabis hash.
Citat:
Ursprungligen postat av
Zelazzie
Du dricker alltså opastöriserad mjölk för det är levande men behöver ditt lammkött tillagat väl. Lite honung och en spliff till efterrätt så är viriliteten kirrad.
Magiskt.
Jag hade nog aldrig druckit vatten eller något annat ifall jag hade färsk opastöriserad mjölk tillgängligt. Därför blir det fåraherde i Jesus fotspår i min framtid!
Jesus sade själv att man skulle akta sig för mögel, så allt svamp och mögel är giftigt som hur alla växter är avsiktligen giftiga och bara att undvika, vissa svampar kan ju även orsaka dödsfall.
Citat:
Ursprungligen postat av
VoldemortZelenskyj
Socker bidrar inte till bildning av testosteron.
Det är en otrolig skillnad på socker och honung.
Honung består av något som struktur mässigt "per automatik" pressar bort orenheter, som hur orenheter samlas på toppen av honungens yta och inte ska ätas.
Socker i sig själv har inte den funktionen, och är ofta taget från rötter, där roten är giftig av naturen, och sockret i roten har använts som en försvars-struktur, något man aldrig ska behöva få i sig av någon anledning när honung finns som utformats specifikt att ätas.