• 1
  • 2
2025-06-24, 20:36
Medlem
Jag sitter och kollar på en grej och ska beställa från denna sida men bara namnet dealproffsen får mig att tro det är nån sketen kroknäsa som kommit på namnet.

Kolla deras omdöme på thrustpilot så har det haglat in massa anklagelser om bedrägeri och att man aldrig får svar från deras support.

Någon här som vet om detta är ett seriöst företag?
Hur länge har dom varit verksamma?
Citera
2025-06-24, 20:46
Medlem
VetusSpirituss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrmojd51
Jag sitter och kollar på en grej och ska beställa från denna sida men bara namnet dealproffsen får mig att tro det är nån sketen kroknäsa som kommit på namnet.

Kolla deras omdöme på thrustpilot så har det haglat in massa anklagelser om bedrägeri och att man aldrig får svar från deras support.

Du har svaret i dig egen frågeställning. Om det har haglat in massa anklagelser om bedrägeri på trustpilot vad tror du själv?
Citera
2025-06-24, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VetusSpiritus
Du har svaret i dig egen frågeställning. Om det har haglat in massa anklagelser om bedrägeri på trustpilot vad tror du själv?

Ingen aning då det även finns väldigt många bra omdömen, skulle dom blåsa endast ett fåtal personer då eller?
Verkar som vissa fått sina varor och andra inte
Citera
2025-06-24, 20:50
Medlem
OnkelUnkass avatar
Dropshipping.

De säljer kinesiska produkter. Samma saker finns på amazon till lägre priser.

F ö är sidan full med särskrivningar som man får när man översätter saker med translate till svenska
Citera
2025-06-24, 20:54
Medlem
Folk som är missnöjda har en mer frekvent tendens att skriva negativa omdömen på en site på nätet, än de nöjda skriver postitiva...
Plus den faktoiden (?), att många firmor skriver sina egna bra omdömen...

Betala med kort eller faktura bara, är ett tips.
Citera
2025-06-24, 20:55
Medlem
hennevilljagknullas avatar
beställde en sak för 3 veckor sedan, inget svar från kundservice alls, ska man anmäla?
Var bara 600kr så inte mycket pengar men blåser dom folk ska dom ha all skit dom kan få.
Dealproffsen låter inte särskilt serriöst nej
Citera
2025-06-24, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drKickass
Folk som är missnöjda har en mer frekvent tendens att skriva negativa omdömen på en site på nätet, än de nöjda skriver postitiva...
Plus den faktoiden (?), att många firmor skriver sina egna bra omdömen...

Betala med kort eller faktura bara, är ett tips.

Man kan undra hur många av resentionerna som är fake
Citera
2025-06-24, 20:59
Medlem
Som vanligt med såna här sajter får man väl väga risken mot vad man köper. Slår man till på ett trädgårdsmöblemang för tio papp får man så klart räkna med en ren shitshow om man vill reklamera skiten. Man behöver röra sig i den absoluta mittfåran som kund. Allt som kräver kontakt efter avslutat köp betyder i regel bekymmer.
Citera
2025-06-24, 21:58
Medlem
DrottningXVIGustafs avatar
https://www.reco.se/dealproffsen-ab-angelholm

Dealproffsen AB

Snittbetyg
1.2
Citera
2025-06-24, 22:36
Medlem
RadioaktivPotatiss avatar
Morsan köpte någon hylla där en gång. Klassiskt Kina-skit. Men hon blev nöjd.
Citera
2025-06-24, 22:42
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrmojd51

Helt värdelösa och oseriösa. Beställde från dem - inget kom. Fick hota med uthängning av mail konversationen för att få dem att kasta fakturan.
Citera
2025-06-24, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bemp
Som vanligt med såna här sajter får man väl väga risken mot vad man köper. Slår man till på ett trädgårdsmöblemang för tio papp får man så klart räkna med en ren shitshow om man vill reklamera skiten. Man behöver röra sig i den absoluta mittfåran som kund. Allt som kräver kontakt efter avslutat köp betyder i regel bekymmer.

Fast "sånna här sajter", hur vet man sånt innan man beställer?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in