2025-06-25, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pitschka
Tror du på fullt allvar att inte S ligger bakom blatteimporten, tagit hit flest i rena antal och är orsaken till den största mängden blattar på Svensk mark?

Ledtråd: de blattar som kom hit på 70-talet har ynglat av sig i 3-4 generationer nu.

Du började MÄRKA AV blattarna under M.

Det stämmer dock att det spelar ingen roll vilka man röstar för.

Fast det där stämmer ju inte. De blattar som kom hit på 70-talet ju var ju juggar, chilenare mm. Mellanösternfolk var det inte alls samma ruljans på. Detta upplevda jag som förstahandskälla då jag var uppvuxen på 80- och 90-talet. Det var först när M skulle öppna våra stjärtar som det började braka. Läs tråden jag länkade och begrunda själv. Fler högermänniskor borde läsa det för detta eviga snack om att "S är roten till allt ont" är både tröttsamt och rent av idiotiskt att läsa.

Anledningen till att jag avskyr M mer än SD är att SD är i alla fall ärliga i sitt mantra. M är ju ett gäng kräk som lapar rikemansröv så jag förstår verkligen inte varför JÅ ska sitta och be om ursäkt till judarna. Bättre att säga: "vi var ett gäng tölpar tillbaka då men nu vet vi bättre."

Nu framstår han som en knähund bara.
Citera
2025-06-25, 11:24
Citat:
En hel del.

Har diskuterat med rätt många.
Jag har studerat dem och deras tro.
Jag har utgett mig för att vara vänligt inställd till dem för att komma dem nära.
Jag har till och med umgåtts med en judinna.

Va bra, och jag är professor i judisk historia.
Citera
2025-06-25, 11:25
Avstängd
Pitschkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mupp18
Ditt påstående var att man börjat märka att det är mer "blattar" nu för att det är de som ynglat av sig som skapar mer "blattar."

Det stämmer ju inte, Sverige har ju haft en massiv invandring se senaste 15 åren.

Jag sa ju åt dig att kolla migrationsverket? Det är väl bättre än att jag sitter här och försöker ha ett
hopplöst samtal med den total idiot som dig själv, om sådant som ses som allmänbildning?

Det finns ju siffror på detta på migrationsverket som du kan kolla, så slipper du höra det från mig.

Är du verkligen så jävla korkad?

Du påstår att inte S är till största delen ansvariga för antal blattar i landet.
Det är fel.
Och det är vad vi diskuterar.
Citera
2025-06-25, 11:25
Medlem
Vad heter den där sverigedemokraten som gick ner och kysste en rabbis fötter?
Citera
2025-06-25, 11:27
Medlem
Citat:
En hel del.

Har diskuterat med rätt många.
Jag har studerat dem och deras tro.
Jag har utgett mig för att vara vänligt inställd till dem för att komma dem nära.
Jag har till och med umgåtts med en judinna.

Du låter som en dålig kopia av Mossad.
Citera
2025-06-25, 11:28
Avstängd
Pitschkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pusher.
Fast det där stämmer ju inte. De blattar som kom hit på 70-talet ju var ju juggar, chilenare mm. Mellanösternfolk var det inte alls samma ruljans på. Detta upplevda jag som förstahandskälla då jag var uppvuxen på 80- och 90-talet. Det var först när M skulle öppna våra stjärtar som det började braka. Läs tråden jag länkade och begrunda själv. Fler högermänniskor borde läsa det för detta eviga snack om att "S är roten till allt ont" är både tröttsamt och rent av idiotiskt att läsa.

Anledningen till att jag avskyr M mer än SD är att SD är i alla fall ärliga i sitt mantra. M är ju ett gäng kräk som lapar rikemansröv så jag förstår verkligen inte varför JÅ ska sitta och be om ursäkt till judarna. Bättre att säga: "vi var ett gäng tölpar tillbaka då men nu vet vi bättre."

Nu framstår han som en knähund bara.

Det är ingen som helst skillnad på en Chilenare, jugge eller en invandrare från Mellanöstern när det gäller kriminalitet, t ex. eko eller sexbrott.
Citera
2025-06-25, 11:29
Medlem
Tomtekukars avatar
Sverige är numera helt roderlöst och den mest relevanta och förutsägbara politik som förs är att tjäna andras agendor och gå ner på knä för dessa.

Israel, Nato, Bryssel.

För tillfället sitter vi pga Trump på gärdsgården beträffande Usa. Han är dock en parentes och ordningen är inom något år återställd.
Citera
2025-06-25, 11:29
Avstängd
Pitschkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluemellonme
Du låter som en dålig kopia av Mossad.

Jag har respekt för Mossad, så ja.
Känn din fiende.
Citera
2025-06-25, 11:31
Avstängd
Pitschkas avatar
Citat:
Va bra, och jag är professor i judisk historia.

Jag är mest intresserad av deras gemensamma tankegods och därmed handlande.
Citera
2025-06-25, 11:31
Medlem
Citat:
Det är ingen som helst skillnad på en Chilenare, jugge eller en invandrare från Mellanöstern när det gäller kriminalitet, t ex. eko eller sexbrott.

Hmm, det flesta människor skulle nog inte placera juggar och sydamerikaner i samma fack som mellanösternfolk. Då är du nog rätt ensam om detta. Det är ju ingen jävel idag som bryr sig om juggarna eller latinos.
Citera
2025-06-25, 11:33
Medlem
Citat:
Ja, exakt. Bara o läsa för den som är intresserad.

Det fanns enstaka personer i partiet som gav tveksamma tal och hade tveksamma uttalanden
om judar. Det fanns det, det är det boken pekar på.

Men det betyder ju också att det var enstaka personer, hur många utgör det av alla som jobbat för SD?

0,01 %? Eller mindre?

Dessutom har SD aldrig någonsin haft något i sitt partiprogram som utgått efter hudfärg eller religion.

Finns de som gillar misstolka citat i ett av SDs partiprogram med att "svenskarna har en nedärvd essäns."

Vad man menade med det var att svenskarna precis som danskarna eller araberna bär på en nerärvd essäns, det som vi känner bättre som det svenska kulturarvet. Precis som danskarna har ett kulturarv.

Detta kan betyda deras språk, hur de är till lynnet, vad de har för värderingar, hur man tänker generellt och hur man uppträder. Med essäns menar alltså karaktären av ett folkslag.

SD menade att det var värt att försvara och bevara, att man ska ta hand om det och vårda det.
Det är t.ex. därför det är så viktigt att man har en stark integrationspolitik i landet som inte splittrar landet och skapar den segregation och splittring vi ser idag.

Jag tycker det är mycket bra att SD har kommit ut med en vitbok! Jimmie Åkesson börjar också sitt tal i Almedalen att ta upp dessa händelser i sitt partis historia och be om ursäkt till alla judar i Sverige som behövt känna oro och rädsla för dessa individers uttalanden i början på 90-talet.
0,01%? Hur har du räknat fram den siffran? Finns uppgifter om att en tredjedel av bildarna hade nazistiskt förflutet. Lägg till de som blivit uteslutna i nutid för antisemitism. Jörgen Fogelklou i Göteborg är uppenbarligen antisemit.
Citera
2025-06-25, 11:35
Citat:
Du påstår att inte S är till största delen ansvariga för antal blattar i landet.
Det är fel.
Och det är vad vi diskuterar.

Vet inte ens vad jag ska säga.

Det är inte det vi diskuterar, jag vet inte om du lider av någon personlighetsstörning som gör att du måste låtsas att folk har fel för att själv inte fela.

Jag kritiserade DITT påstående om att flesta "blattar" som finns idag i Sverige är sådana som är barn till sådana som kommit hit innan kanske 90 talet?

Det stämmer ju inte, då bad jag dig gå in på migrationsverket och kolla deras egna jävla siffror.

Det har ju kommit i snitt 100 k människor till Sverige i typ 15 år, med övervägande från länder från mellanöstern och Afrika. På 70-talet kom nästan bara arbetskraftsinvandring från Europa eller Chilenare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in