2025-06-24, 01:05
Medlem
Anledningen till att jag frågar är att så som jag tolkar lagen så kan eventuellt min distansrelation med en utländsk kvinna nu eventuellt vara olaglig?

-Vi har inte träffats IRL ännu (av skäl jag inte orkar gå in på här) men vi träffades online för över ett år sedan

-Typ några gånger i veckan, när vi videochattar så övergår det till dirty talk och explicit "distans-sex"

-Jag skickar pengar ganska regelbundet, då hon har lite osäker försörjning och behöver tid för att träna (hon är topatlet på nationell nivå men inom en sport som inte ger några pengar att tala om).

-Hon jobbar helt frivilligt och med entusiasm som cam-model med uttalat sexuell inriktning (men det visste jag inget om när vi först träffades. Hon berättade först senare).

Om ni försöker ignorera de uppenbara rödflaggorna här, alltså att hon är en gold-digger som lurar mig på pengar, och istället fokuserar på det juridiska i vårt "arrangemang" skulle jag uppskatta det.

Så, vad gäller för mig fr o m 1 Juli? Kan jag fortsätta och skicka pengar om vi också fortsätter med sexuella videosamtal?
Citera
2025-06-24, 01:19
Medlem
Det kommer varken vara okej att betala för förinspelat material eller livesänt material där man instruerar personen vad den ska göra och betalar för det.

Så din utländska hora varken spela in videos eller utföra livesex om du betalar henne.
Kan vara jobbigt för en vidrig torsk som dig men så är det.

https://www.tv4.se/artikel/4Doyhweop...line-foerbjuds

Distansrelation och så förklarar du själv att horan utnyttjar dig som den lilla cuck du är. 🤣

Citat:
Ursprungligen postat av superfluent
Anledningen till att jag frågar är att så som jag tolkar lagen så kan eventuellt min distansrelation med en utländsk kvinna nu eventuellt vara olaglig?

-Vi har inte träffats IRL ännu (av skäl jag inte orkar gå in på här) men vi träffades online för över ett år sedan

-Typ några gånger i veckan, när vi videochattar så övergår det till dirty talk och explicit "distans-sex"

-Jag skickar pengar ganska regelbundet, då hon har lite osäker försörjning och behöver tid för att träna (hon är topatlet på nationell nivå men inom en sport som inte ger några pengar att tala om).

-Hon jobbar helt frivilligt och med entusiasm som cam-model med uttalat sexuell inriktning (men det visste jag inget om när vi först träffades. Hon berättade först senare).

Om ni försöker ignorera de uppenbara rödflaggorna här, alltså att hon är en gold-digger som lurar mig på pengar, och istället fokuserar på det juridiska i vårt "arrangemang" skulle jag uppskatta det.

Så, vad gäller för mig fr o m 1 Juli? Kan jag fortsätta och skicka pengar om vi också fortsätter med sexuella videosamtal?
Citera
2025-06-24, 01:34
Medlem
Är pengarna en förutsättning för "distanssexet"? Om inte är det inte olagligt. Det måste dessutom utföras sexuella handlingar i juridisk mening som t.ex. penetration eller onanering. Endast nakenposering är inte olaglig (för vuxna). I slutändan måste det såklart kunna bevisas i domstol bortom rimligt tvivel.
Citera
2025-06-24, 03:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av derfilo999
Är pengarna en förutsättning för "distanssexet"? Om inte är det inte olagligt. Det måste dessutom utföras sexuella handlingar i juridisk mening som t.ex. penetration eller onanering. Endast nakenposering är inte olaglig (för vuxna). I slutändan måste det såklart kunna bevisas i domstol bortom rimligt tvivel.

Nej, det är det inte. Det var på mitt initiativ för att hon ska kunna få ihop sin vardag och det har aldrig varit villkorat med någonting alls. Men det kan såklart vara svårt att bevisa, tänker jag. Speciellt som hon ju faktiskt tar betalt för att göra ungefär samma sak på streamate...

Man kan ju ta ett annat konkret exempel. Jag skickade lite pengar för en vecka sedan så hon kunde fixa sitt hår och sina naglar och köpa lite smink som hade tagit slut. Jag avslutar med "send me a cute video of you when you are done!" Hon skickar sedan en video till mig med sin nya look, där hon iförd en sexig outfit dansar sensuellt och lekfullt för att sedan övergå till att typ onanera och beskriver vad hon skulle vilja att jag gjorde med henne om jag var där.

Jag vet ju att hon med stor sannolikhet kommer att skicka något sexuellt, för hon vet att jag älskar när hon gör det, och hon gillar verkligen att göra det. Hon blir upphetsad av att visa upp sig. Har jag då köpt en prostituerad? Jag har ju skickat pengar och sagt att jag vill ha något tillbaka?
Citera
2025-06-24, 07:19
Medlem
För mig låter det som att du blivit emotionellt betuttad i en camhora.

Det är också ett ärende ingen hade pallat slösa energi på att utreda, men jag ser inte att du hade klarat dig utan straff i en rättegång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in