Citat:
Ursprungligen postat av
derfilo999
Är pengarna en förutsättning för "distanssexet"? Om inte är det inte olagligt. Det måste dessutom utföras sexuella handlingar i juridisk mening som t.ex. penetration eller onanering. Endast nakenposering är inte olaglig (för vuxna). I slutändan måste det såklart kunna bevisas i domstol bortom rimligt tvivel.
Nej, det är det inte. Det var på mitt initiativ för att hon ska kunna få ihop sin vardag och det har aldrig varit villkorat med någonting alls. Men det kan såklart vara svårt att bevisa, tänker jag. Speciellt som hon ju faktiskt tar betalt för att göra ungefär samma sak på streamate...
Man kan ju ta ett annat konkret exempel. Jag skickade lite pengar för en vecka sedan så hon kunde fixa sitt hår och sina naglar och köpa lite smink som hade tagit slut. Jag avslutar med "send me a cute video of you when you are done!" Hon skickar sedan en video till mig med sin nya look, där hon iförd en sexig outfit dansar sensuellt och lekfullt för att sedan övergå till att typ onanera och beskriver vad hon skulle vilja att jag gjorde med henne om jag var där.
Jag vet ju att hon med stor sannolikhet kommer att skicka något sexuellt, för hon vet att jag älskar när hon gör det, och hon gillar verkligen att göra det. Hon blir upphetsad av att visa upp sig. Har jag då köpt en prostituerad? Jag har ju skickat pengar och sagt att jag vill ha något tillbaka?