• 3
  • 4
2025-06-25, 16:30
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hundskit89
Snälla killar förstår inte. De står där med sin nytvättade hoodie, sitt ödmjuka leende och sin "jag respekterar kvinnor"-energi och fattar inte varför fittan förblir torr som ett dammigt bibliotek.

De tror att fittan är ett belöningssystem. Att om man bara är snäll nog, lyssnar tillräckligt mycket, frågar väldigt artigt, så kommer det till slut en utlösning som tack för god service.

Men nej. Fittan är inte ett pris. Den är en jävla seismograf för makt, kaos och nerv.

Fittan vill ha killen som inte ber om lov, som inte bryr sig om dina regler, som kommer in i rummet som ett lågintensivt hot och doftar självdestruktivitet och motorolja. Fittan pirrar av osäkerhet, av risken att bli lite förstörd. Fittan gillar när det luktar fara, inte när det luktar trygghet och lagad lasagne.

"Snälla" killens största misstag? Att tro att trygghet är sexigt. Trygghet är för barn. Pirr är för vuxna. Fittan torkar av vänlighet men rinner av dominans, distans, och den där blicken som säger "jag kommer ta dig som om du är min", även om du vet att han aldrig kommer vara din.

Nej, pirret bor inte hos Marcus som pluggar genusvetenskap och skriver långa sms om känslor. Pirret bor hos han med oknutna skor, kriminell aura och ett skratt som säger "jag har förstört liv och jag kan förstöra ditt med."
Vackert! Inte ett öga är torrt. Eller fitta.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in