• 1
  • 2
2025-06-23, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moranco
Det var dock en förlust pga att domaren bröt matchen och gav vinsten till Hamill. Domaren ansåg att Jones hade använt armbågarna på ett vis som stred mot reglerna.
Ja på den tiden var 12 to 6 elbows illegala och Jones satt över Hamill i mount och matade sådana i ansiktet på honom tills domaren klev in och bröt och diskade Jones.

Tror dock det var Matt Hamills sista match i karriären, han såg inte ut att må så bra där han låg på canvas efter att domaren hade brutit matchen.
Citera
2025-06-23, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slagskott
Den regelen togs bort relativt nyss.
Jag minns hur synd jag tyckte om Hamill efter fighten, inte bara döv men han kunde nog knappt kommunicera med omvärlden efter den matchen eftersom hans ansikte var helt sönderslaget.
Otrolig karriär i ufc och en helvetes mängd mindre roliga incidenter
Hamill gick i pension efter den matchen och vi som har sett den förstår varför.
Citera
2025-06-24, 10:45
Moderator
Mappings avatar
Utgången rubrik: "jon jones lägger av!"
/Mod
Citera
2025-06-24, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Utgången rubrik: "jon jones lägger av!"
/Mod

Och vad var problemet med att det står" jon jones lägger av"?
Alla förstår vad som avses med det
Citera
2025-08-02, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrmojd51
Vill inte lönka nån speciell sida så ni kan Googla, finns massor av olika källor om man söker på jon jones.

Aspinall har varit en värdig utmanare ett tag nu och det har ju verkat som att jones varit rädd för aspinal och nu lägger då jones av.

Fy fan vilken vidrig människa och ännu vidrigare fighter.
Vad tycker ni, är det rätt han lägger av eller kommer han bli ihågkommen som en som duckade sin värsta utmanare någonsin?

Visst har jones varit bra men ändå, jag är fan sur
nä, han kommer bli ihågkommen som en som slutade på topp till skillnad från Anderson Silva. Jones ville gå en match till men lönen var inte den rätta, vilket jag kan förstå, tror till och med Nganu hade betalt mer än Aspinal
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in