Citat:
Ursprungligen postat av
Marielyst
Det "konstiga" i mitt svar är hur M snabbt har kunnat bygga upp ett våldsamt hat mot sin svärmor, eftersom de i praktiken inte har känt varandra särskilt väl – inte träffats tillräckligt många gånger för att det ska vara den vanliga konflikten mellan svärmor/svärdotter som vi ofta hör talas om (och som det finns många skämt om). Personen jag svarar på förstår inte anledningen till att en kvinna i Indien kan hata en barnläkare i Sverige så intensivt, och det är det jag försöker förklara.
PS: Förresten, jag håller helt med dig. Om min son hade hamnat med en kvinna som M, hade det förmodligen slutat i ytterligare en svärdotter/svärmor-som-inte-står-ut-för-varannan-historia. Å andra sidan har jag ingen son som G, så jag kommer nog att överleva.
(Google Translate fra dansk til svensk)
M ville väl liksom sin make få räkningarna betalda av mammsen. Att mamman skar ner på underhållet till desss två idioter hade hon säkert inte räknat med. Sedan trodde hon väl att han skulle få ut detta arv han gick och suktade efter, bara mamman var ur vägen, den dumma ungen! Hon hade dessutom blivit itutad olika historier om övergreppen som sonen gagggade om i förhören.
Vilka losers. M verkar både känslokall och korkad, precis som hennes make. Bara att försöka elda upp mamman i vardagsrummet så att golvet förstördes och att det stank rök säger sitt
Undrar hur mannen som ontet intet ont anandr jälpte dem.baxa liket känner sig idag
Snygga straff de fick för sin egoism och blodtörst.