2025-06-22, 20:12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Labanochapelsinen
...
Har de rakt ut förklarat varför de har kommit till Sverige?
Ja. Klart och tydligt.
Exempelvis i dokumentären "Undercover Mosque".
Citat:
You are in a situation in which you have to live like a state within a state, until you take over
Citat:
Take that homosexual man and throw him off the mountain
https://www.dailymotion.com/video/x5m0n45
Citera
2025-06-22, 20:19
Medlem
Chili-cheese19krs avatar
Har någon västerlänning förklarat varför USA har över 2500 militära anläggningar i Mellanöstern?
Citera
2025-06-22, 21:13
Medlem
Citat:
Jag får det inte att gå ihop att om islam är så bra ,varför vill de bo i en lägenhet i tex Avesta för att utöva sin religion?

Om jag är katolik varför vill jag i Bagdad om allt var bra i tex Irland?

Det handlar väl om att de är indoktrinerade att de ska utvidga sitt revir. Redan på 700-talet hade de underlagt sig delar av Europa men blev stoppade 732 i Frankrike. Ända till 1492 var delar av dagens Spanien i arabernas händer. Enligt Koranen ska de sträva efter världsherravälde, om jag har fått rätt information.
Citera
2025-06-22, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lantanium
Hur många gånger kan man ställa samma fråga när svaret har varit uppenbart i 20 år. Svenskarna är såna idioter att de låter invandrare leva gott utan att arbeta. Var någonstans i världen kan man hitta sådana idioter?
Ja. Det undrar jag också. Vilket land låter sig frivilligt invaderas? Jo. Sverige.
Citera
2025-06-22, 21:17
Medlem
Citat:
Det är krig pga deras religion. Vilket säger emot dem.

Det har varit krig i tex Belfast för 60 år sedan men inte fan flydda alls irländare till Japan för att begära mat och bidrag.
Exakt. En ursäkt för att få till ett arabiskt herravälde. De vill ta över och det har de tidigare gjort i delar av Europa.
Citera
2025-06-22, 22:10
Medlem
canterburys avatar
Citat:
Jag får det inte att gå ihop att om islam är så bra ,varför vill de bo i en lägenhet i tex Avesta för att utöva sin religion?

De flyr från sitt hemland pga islam eller deras kulturs ondska. Sen vill man återinföra det på nytt i ett land utan det. Logik. Nja..
Citera
2025-06-22, 23:43
Medlem
Citat:
Majoriteten är sekulära muslimer som kort och gott vill leva i ett samhälle med religionsfrihet.
Citera
2025-06-23, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sigtunatjejer
Majoriteten är sekulära muslimer som kort och gott vill leva i ett samhälle med religionsfrihet.
Fast du får väl utöva islam i Irak?
Citera
2025-06-23, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av canterbury
De flyr från sitt hemland pga islam eller deras kulturs ondska. Sen vill man återinföra det på nytt i ett land utan det. Logik. Nja..

Lite som att katoliker flyr till Japan.
Citera
2025-06-23, 00:10
Medlem
Citat:

Det är självklart att många väljer att fly till trevliga och rika länder där det går att få hjälp och där det kan finnas arbeten, allmän vård och en bra skola för barnen. Det vore väl konstigare om förstahandsvalet var ett otryggt och fattigt U-land?
Citera
2025-06-23, 01:19
Medlem
Running_mans avatar
Dom flesta kommer till Sverige för att dom flytt krig och förtryck. Sen finns det ju även anhöriginvandring också.
Citera
2025-06-23, 01:52
Medlem
Pungsvings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chili-cheese19kr
Har någon västerlänning förklarat varför USA har över 2500 militära anläggningar i Mellanöstern?

För att muslimerna ska hålla sig i skinnet. Sverige behöver därför 2500 polisstationer. Stålbatong och öronproppar är ett måste.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in