• 1
  • 2
2025-06-22, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aron Flam
Att vi tvingas betala för Public service är en demokratisk skandal. De är i sanning demokratins dödgrävare. Presstöd till regimtrogna tidningar är sådant som Östtyskland sysslade med och partistödet är en styggelse i folkstyrets ögon. Schas väck med er edra totalitära svin.

Frågor infinner sig:

- Tycker Flam att Israels Public Service är OK?
- Tycker Flam att SVT är "regimtrogen" SD/M-regeringen?

Personligen tror jag att Flam är nervös över ALLTING som inte judarna kontrollerar.
Citera
2025-06-22, 04:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bolt
Frågor infinner sig:

Personligen tror jag att Flam är nervös över ALLTING som inte judarna kontrollerar.

Statstelevision i alla länder är om inte regimtrogna så i vart fall nära etablissemanget. Det hindrar inte att man samtidigt har en djup vänsterkantring i grunden.

SD sitter dessvärre inte i regeringen.
Citera
2025-06-22, 05:26
Medlem
Han har inte helt och hållet fel.
Däremot överdriver han kraftigt.

Men det stämmer dock att public service är dock en verksamhet som är politiskt driven och därmed ert verktyg för att sprida propaganda.
Citera
2025-06-22, 05:35
Medlem
Skyggedanss avatar
Det är dags för Aaron Flam att göra aliyah så vi slipper höra honom.
Citera
2025-06-22, 08:46
Medlem
Alla vettiga ser ju att svt o public service har en kraftig slagsida till vänster.. kanske inte lägga ner men kraftigt reformeras.. att man tvingas att betala skatt är ju riktigt illa..
Citera
2025-06-22, 10:22
Avstängd
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pistonhonda
Alla vettiga ser ju att svt o public service har en kraftig slagsida till vänster.. kanske inte lägga ner men kraftigt reformeras.. att man tvingas att betala skatt är ju riktigt illa..

I dagsläget när allt skickas digitalt så är det bättre att man betalar för det man faktiskt ville se så att lägga SVT och dess underkanaler som en paket är inte fel.
Tror väldigt få skulle välja att ha detta ska tilläggas.

SVT:s nya satsning inom komedi är en serie vid namn ”kiosken”. Givetvis är det två invandrare som driver kiosken.
Jag såg ett halvt avsnitt och kunde bara höra hälften av meningarna som uttalades i serien då de pratar ortensvenska.
Serien var helt usel.
Jag hör inte dåligt och volymen var på normalt läge.
Citera
2025-06-22, 12:46
Medlem
kajnuss avatar
Aron Flam bör nog ser över sitt blodtryck.
Han anser sig själv vara "komiker", men i själva verket är han en tragiker.
Citera
2025-06-22, 14:49
Medlem
Mr.Swedens avatar
Aron Flam har mycket gott politiskt väderkorn och är därtill en mycket skicklig retoriker. Fullt tillräckligt för att skrämma skiten ur valfri stammande muslim. Hans pod Dekonstruktiv Kritik är en ren intellektuell njutning för den del av befolkningen som klarar att lyssna koncentrerat i 50 minuter. Ingenting för den som vill ut och bränna bilar.

Ibland blir den judiska saken för framträdande för min smak, men det senaste avsnittet med Johan Westerholm i studion är en höjdare. Här grävs på djupet.
Citera
2025-06-22, 23:21
Medlem
Ozero.Bratvas avatar
Aron fick kritik av någon på SVT för 12 år sedan när han jobbade där. Sedan dess hatar han SVT.

Det sägs att det kinesiska tecknet för 'bitter besserwisser och rättshaverist' är detsamma som för Aron Flam.
Citera
2025-06-25, 13:41
Medlem
kajnuss avatar
Hans vendetta mot SVT fortsätter. Han borde förstå att han aldrig kommer att vinna den kampen.
https://www.youtube.com/watch?v=EzLyyi5H_5Q
Citera
2025-07-14, 07:51
Medlem
avcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bolt
Frågor infinner sig:

Östtyskland är ju snällt, Ryssland en mycket bättre liknelse.
Citera
2025-07-14, 12:46
Medlem
SmarterThanYous avatar
Man blir som man umgås, han blir mer och mer lik Alexander Bard i sin retorik.

Snart börjar han gapa om horor och att han visst är heterosexuell.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in