2025-06-21, 22:22
Medlem
https://www.expressen.se/nyheter/sve...-huvud-i-pase/

Vad i hela friden är det som pågår? Trodde inte det var sant när jag läste det.

Citat:
”14-åringen tyckte att kvinnan på hans praoplats var snygg och snäll – så han bestämde sig för skära av hennes huvud och ta med det hem i en plastpåse.
Inne på lagret gick han till attack med kniv och yxa.
– Jag ville ha en del av henne med mig, hennes huvud, för att jag känner, då kände jag mig ensam, har han sagt i förhör.”
2025-06-21, 22:24
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
En sinnesjuk allahu-akbar-skithög från mena vill mörda en kvinna och svenska män kommer få bära hundhuvudet som vanligt.
2025-06-21, 22:25
Medlem
Lailatjejs avatar
Haha, låter som nåt ur en bok av Thomas Harris
2025-06-21, 22:28
Medlem
Man tycker ju att hans föräldrar borde ha reagerat på att han betedde sig konstigt. Så pass mentalsjuk blir ju ingen över en natt, utan det måste ha pågått en längre tid. Ändå gjorde dom inget...
2025-06-21, 22:31
Medlem
fjollciggs avatar
Samma fall som diskuteras här: (FB) Misstänkt mordförsök i företagslokal, Enköping (2025-04-01)
2025-06-21, 22:32
Medlem
Det där är ju en som man bara borde lobotomerad så han blir en lydig grönsak.
Garanterat kommer vi läsa mer om den där galningen i framtiden utifrån hur det fungerar i svenska rättssystem.
Säkert någon afghan, kan omöjligt tänka mig någon annan nationalitet och som 14-åring kan ha så sjuka idéer som denna.
2025-06-21, 22:39
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjollcigg
Samma fall som diskuteras här: (FB) Misstänkt mordförsök i företagslokal, Enköping (2025-04-01)
Tack, denna låses.

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in