Flashback bygger pepparkakshus!
2025-06-22, 20:43
Medlem
Sektledaren Victor Roos ser ut som en kopia av Christan Bale.
Citera
2025-06-22, 21:12
Medlem
Klasgoran88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fritz12
Sektledaren Victor Roos ser ut som en kopia av Christan Bale.

Han gjorde bra roll i den svenska skräckisen ”Ur mörkret” från 2024.
Citera
2025-06-22, 21:39
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aurun
Såg halva innan jag stängde av. Inte värt att se klart antar jag?
Helt rätt beslut!

Citat:
Ursprungligen postat av BigBadZekeWolf
Orkar inte längre. Sedan Valter Skarsgårds roll hamnade i fokus har det
gått rakt utför. Kass skådis. Ohyggligt påfrestande rolltyp. Lägg ned skiten nu!

Se inte filmen gör något annat. Håller med om betyget 0,5 bricka av 10.

- BBZW

Valter Skarsgård är så extremt dålig, han skulle inte ens fått koka kaffe på en filminspelning om inte efternamnet vore Skarsgård!

Betyg på filmen 1.5 av 5 möjliga, då har jag ändå varit generös.
Citera
2025-06-22, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kastenhof
Denna film var ett haveri av wokeism. Jag sa till frugan att jag gissar på att fyra svulstiga afrikaner kommer att vara gärningsmännen och att filmen enbart försöker få en att tro att gärningsmannen är en vit och medelålders incel.

Ack så fel man hade, även denna gång

Finns det ens något mansläger likt den i filmen. Eller är det någon slags feministisk tankeverkstad som konstruerat ihop osannolika rörelser för att provocera fram manshat?
Det finns "mansläger" ja. Kanske inte i Sverige men utomlands.
Men baserat på filmer från dessa läger blir man allt annat än en man på dessa.
Men lägret riktar sig väl till svaga individer. Troligen samma svaga män som tror att Andrew Tate är en "alpha man" och betalar för hans kurser.
Citera
2025-06-22, 22:14
Medlem
Inkommers avatar
Pissfilm som alla andra Beckfilmer varit de senaste åren.
Jag kollar för att kärringen vill se. Hon tycker om dramat och intrigerna runtom. Poliseriet är hon inte så intresserad av.

Ska man se en bra svensk polisserie är det Johan Falk som gäller.
Citera
2025-06-22, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nextlife
För att hänga med kanske, bara kanske får du dra igång tankeverksamheten att det finns en parallell till Tate i denna Beck filmen. På så sätt har det med Tate att göra, kanske, bara kanske.

Hade helt klart större förväntningar. Tyckte inte alls om denna Beck filmen.
Woke varning? Vet att det alltid är så i filmer idag men är det mera än vanligt i denna?

Ps: kollar inte på Beck sedan Gunvald försvann!
Citera
2025-06-22, 23:55
Medlem
Made.to.suffers avatar
Kan knappt se nå andra en de första beckfilmerna. Min personliga favorit är spår i mörkret
Citera
2025-06-23, 05:32
Medlem
Asso förlåt men Beck går utför? Tycker Vilhelm Skarsgård var KASS och under all kritik denna film. Rätt uppenbart att hans efternamn gör han relevant för detta uppdrag för ser ingen annan talang
Citera
2025-06-23, 10:38
Medlem
K-Glitchens avatar
What?
Håller den här serien på fortfarande?
Såg en film när den där skäggige norrmannen blev den nye "Gunvald". Godkänd film kanske men hela konceptet försvann ju och den blev bara en i mängden av svenska halvtråkiga filmer.

Är det verkligen någon som betalar för att se detta på bio idag 2025?
Och, Beck är väl typ 75 år eller så? Får man ens jobba som polis då eller är han borta helt?
Har ingen koll.
Citera
2025-06-23, 11:06
Medlem
vemjeligs avatar
Inte bra alls. Är tanken att man ska gilla och "heja" på Vilhelm? Då har de misslyckats kapitalt isf, för man vill bara slippa se honom. Allt efter levande begravd eller vad den hette har varit riktigt, riktigt dåligt och ändå sitter man där varje gång och ser skiten. 😆
Citera
2025-06-23, 14:07
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Trues245
Tyckte sådär. Allting känns fake. Vilhelm är jobbig och dryg. Gillar inte att de nästan har gjort om Josef till lite av en inkompetent tönt för att göra plats för att Vilhelm ska lösa brotten i stället. Han var ju bra. Hela storyn mellan Josef och Alex är konstig. Kärlekshistoria mellan Roos och genusforskaren var helt osannolikt, från båda håll.

Eller hur!? Vad fan hände med Josef? Han var tuff och gillade honom som fan.
Citera
2025-06-23, 15:28
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vemjelig
Allt efter levande begravd eller vad den hette har varit riktigt, riktigt dåligt och ändå sitter man där varje gång och ser skiten. 😆
Det här förstår jag verkligen inte.
Varför gör du (och många andra) så, om du vet att det ändå är skit, efter skit, efter skit, efter skit, efter skit...?

Märker jag att en filmserie börjar bli dålig så kapar jag det direkt.
Senast redigerad av Bartman777 2025-06-23 kl. 15:31.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in