Citat:
Ursprungligen postat av
JohanSverkersson
Naturligtvis skulle SD-politiker kunna äta på Tivedstrollet. Det finns ju SD-politiker som är medlemmar i Det Fria Sverige. Det finns även politiker från M, KD, S osv som är med i Det Fria Sverige.
Det är kanske så illa idag att Dan Eriksson och Magnus Söderman är så avradikaliserade och judevänliga att Sverigedemokraterna inte längre skulle se det som något problem att deras företrädare och sympatisörer skulle besöka en restaurang i Svenskarnas hus.
Citat:
Ursprungligen postat av
JohanSverkersson
Förresten, du säger ju att SD'are hatar muslimer, men ändå menar du att de vill äta på en muslimpizzeria i Älgarås? Eller drivs denna pizzeria av folk med någon annan religion?
Jag vet faktiskt inte riktigt hur de tänker. Nu menar jag inte dig och exakt alla sverigedemokrater, men de flesta som röstar på och sympatiserar med det partiet är nog inte direkt så där jätteskarpa i huvudet. De bli väl sugna på värdelös grispizza och kan helt enkelt inte låta bli att gå ut och äta det till ett enormt överpris trots att ägarna till pizzerian är muslimer. Att Sverigedemokraterna har de allra mest ointelligenta väljarna av alla partier är jag helt säker på.
Citat:
Ursprungligen postat av
JohanSverkersson
Jag minns inte allt jag åt på Aifur. Jag var där tre gånger, med flera vänner och/eller familj. Det var 8-9 år sedan sist. Jag åt olika varenda gång. Kött till huvudrätt och charkuterier eller musselsoppa till förrätt. Sedan någon paj eller kaka till efterätt. Plus mjöd och öl. Fullt med turister och även livemusik.
Tänker på gamla tider. Nu undrar jag om jag inte kan ha varit på Aifur ändå. Flera gånger dessutom. Ätit där har jag inte gjort, det vet jag, men druckit. Ett vikingaställe i Gamla stan har jag i alla fall varit på, det minns jag nu. Jag upplevde det i sådana fall inte som något särskilt bra ställe. Det kändes fake och som en turistfälla. Säkert var det nog inte Aifur. Ett annat ställe var det säkert som jag var på. Eller så var det Aifur. Aifur öppnade 2012. Då kan jag fortfarande ha gått ut. Jag slutade att gå ut när jag var omkring 23, nu kan jag inte längre se vad det var som var så stort med att göra det.