Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-06-20, 00:40
Medlem
Venators avatar
Jag har utgått ifrån att skyddet för användarnas anonymitet genom 1.06 gäller också för avslutade konton, men jag vill fråga för säkerhets skull. I tråden (FB) Borås - Mark: Majas mördares pappa samt porrbioägare häktade för våldtäkt (2025-02-19) finns flera användare som kopplar samman ett raderat konto med en namngiven häktad person. Jag har rapporterat inläggen men de står kvar och 1.06 brukar ju raderas snabbt. Jag skickade också PM till en mod men denne kan ju förstås vara midsommarledig och det är givetvis ursäktat.

Det kan nämnas att det inte är troligt att den f.d. användaren och den åtalade det skulle vara samma person eftersom de händelser som beskrivits av den användaren inte verkar stämma med åtalet, men jag undviker att skriva om detta i tråden för att inte röra till 1.06-soppan ytterligare.
Citera
2025-06-20, 00:52
Moderator
Lapapps avatar
1.06 gäller även raderade konton. Rapporteringen har inte släckts, så skulle tro att åtminstone en del av inläggen kommer raderas i väntan på omröstning.
Citera
2025-06-20, 01:06
Medlem
Venators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lapapp
1.06 gäller även raderade konton. Rapporteringen har inte släckts, så skulle tro att åtminstone en del av inläggen kommer raderas i väntan på omröstning.

Tack för snabbt svar, bra!

Edit: Och jag borde väl ha räknat ut själv att det funkade så men blev lite frustrerad.
Senast redigerad av Venator 2025-06-20 kl. 01:53.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in